סבן אפ הקימה אתר אינטראקטיבי למשחקים 24 שעות ביממה ב- 2 מיליון ₪

סבן אפ מעלה אתר אינטרנט אינטראקטיבי בהשקעה של 2 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום "די.סי".

תכניו העיקריים של האתר מחולקים כך שלבני הנוער תהיה אפשרות פעילויות המחולקות בנושאים לבוקר, צהריים ושעות הערב. בין היתר בנושא הפקת כרטיסים וכרטיסיות בעיצוב מיוחד שישלחו אליהם ישירות הביתה.

יואש בן אליעזר, מנהל השיווק של טמפו, אומר: "קמפיין כרטיסי הביקור של סבן אפ הוא סיפור הצלחה. עשרות אלפי אנשים הדפיסו לעצמם כרטיסי ביקור מקסימים וקיבלו אותם הביתה בחינם, כאשר אנחנו מקבלים מאות פניות ביום מבני נוער שפונים דרך האתר ושואלים איך עושים כרטיס ביקור – becool".






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה