סגמנט תספק שירותי מיחשוב במיקור חוץ ליקבי כרמל

יקבי כרמל, שנמצאת כעת בעיצומו של תהליך התייעלות, החליטה להתמקד בפעילות הליבה שלה – ייצור יינות ומוצרי ענבים, ולהעביר פעילויות כמו מיחשוב לגורמים חיצוניים

חברת סגמנט טכנולוגיות מידע, תספק שירותי מיחשוב כוללים ליקבי כרמל בהיקף של 2 מיליון שקלים בשנה בשיטת מיקור חוץ (אאוטסורסינג).

במסגרת ההסכם תספק סגמנט ניהול מלא של כלל מערכות המידע ביקבי כרמל, ובכלל זה ניהול, פיתוח ויישום מערכת ה- ERP, מערכות הלוגיסטיקה, הכספים, השיווק, המלאי והמחסנים, הפורטל הארגוני, ניהול אבטחת המידע, ניהול שירותי התקשורת, תפעול שוטף של שרתי הדואר, שירותי system כלליים ועוד.

חברת יקבי כרמל, שנמצאת כעת בעיצומו של תהליך התייעלות, החליטה להתמקד בפעילות הליבה שלה – ייצור יינות ומוצרי ענבים, ולהעביר פעילויות כמו מיחשוב לגורמים חיצוניים. החברה, המעסיקה כ- 300 עובדים, נמצאת בבעלות אגודה שיתופית של 250 כורמים עם כרמים הפרוסים מרמת הגולן ועד הנגב. לחברה שני יקבים מרכזיים גדולים הפועלים בזיכרון יעקב ובראשון לציון, המייצרים מדי שנה 18 מיליון בקבוקי יין, המופצים דרך מרכז לוגיסטי למאות נקודות מכירה ברחבי הארץ.

משה מירון, מנכ"ל יקבי כרמל, ציין כי במסגרת תהליך ההתייעלות וההתמקדות בפעילות הליבה הוחלט להוציא את כל נושא הטיפול, האחריות והתפעול של מערך המיחשוב למיקור חוץ.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר