סדנאות בישול ביין בבית הספר לבישול גלילי של ארז קומרובסקי

בין אם מדובר בחזה עוף פשוט או בנתח בשר יקר ומשובח, במנה מורכבת ומושקעת, או במנה פשוטה ומהירה. היין והאלכוהול, בבחירה נבונה, פותחים טעמים ומחברים ביניהם

החורף הגיע. זה הזמן להכין קדרה מהבילה עם הוספת יין ואלכוהול, המעשירים את המנה ומעניקים לה טעם וניחוח מיוחדים.
בין אם מדובר בחזה עוף פשוט או בנתח בשר יקר ומשובח, במנה מורכבת ומושקעת, או במנה פשוטה ומהירה. היין והאלכוהול, בבחירה נבונה, פותחים טעמים ומחברים ביניהם.

בבית הספר לבישול גלילי של ארז קומרובסקי שבמצפה מתת, יקיים ארז סדנאות חורפית קלאסיות המתחילות בבישול ציר וממשיכות לבישול ביינות לבנים ואדומים מכל הסוגים.
במסגרת הסדנה ידגים ארז וילמד כיצד מבשלים טלה ואיך מבשלים עוף ביין, איך מתאימים את סוג היין לסוג הבשר.
עוד ייערכו בסדנה טעימות של יינות שונים,  ולקינוח – טיפ ליין קלאסי לימים החורפיים שהכי מתאים לקדירות ולבישולים ארוכים. הסדנה מסתיימת בארוחה בטראסה הצופה לבוסתן האורגני בחצרו של ארז קומרובסקי במצפה מתת.

בית הספר לבישול גלילי הוקם בשנת 2007 על ידי ארז קומרובסקי, ובו נלמדים כל רזי הבישול, ידע, טיפים, מתכונים וסודות מקצועיים, במגוון נושאים שהמשותף לכולם הוא בישול אקולוג, המשתמש רק בירקות ובפירות אורגניים, עם שימוש בעשבי בר שגדלים בחורשות האלונים מסביב, ועם דגש על בריאות ועל טריות.

סדנאות נוספות המתקיימות בבית הספר לבישול גלילי: אפיית לחמי שאור, ירקות אורגניים, עשבי בר, מפגשי בשרים ודגים, וקורס משותף עם שרי אנסקי – מירושלים לגליל.

הסדנאות מתקיימות בימים ב',ג', ה' בין השעות: 12:00-16:00
המחיר: 450 ₪

לפרטים והרשמה: ארז קומרובסקי, בית ספר לבישול גלילי, טל. 03-9772929
www.erez-komarovsky.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר