סדנאות בריאות ותזונה נכונה בסופרמרקט הענק למזון טבעי ואורגני – בראשית

את ההרצאות מעבירים מיטב המומחים בתחום. הקהל שמגיע לסופרמרקט זוכה לקבל מידע מקיף על תזונה צמחונית, בניית תפריט מאוזן, הכרת מוצרי המזון השונים, ואף על חמשת העקרונות לבריאות נכונה על פי שיטת היוגה וגם על מדיטציה

הסופרמרקט הענק למוצרי טבע, מזון אורגני ומוצרי בריאות שנפתח במרכז הקניות בסגולה, פתח-תקווה – החל בחודש האחרון בסדרת הרצאות וסדנאות בריאות ותזונה נכונה.
את ההרצאות מעבירים מיטב המומחים בתחום. הקהל שמגיע לסופרמרקט זוכה לקבל מידע מקיף על תזונה צמחונית, בניית תפריט מאוזן, הכרת מוצרי המזון השונים, ואף על חמשת העקרונות לבריאות נכונה על פי שיטת היוגה וגם על מדיטציה.
לראשונה גם מאפשרים ללקוחות טיפולי ספא בהנחה משמעותית על ידי המומחית דבי אטלס, וכן ייעוץ של נטורופת.

הסופרמרקט הענק, שבו למעלה מ- 4,000 מוצרים ב- 15 מחלקות שונות, מציע לקהל מגוון עשיר של מוצרי טבע ובריאות.
מחלקת הגבינות מציעה מגוון גבינות ממחלבות שונות, הכולל גבינות צאן, עיזים ובקר, והכל טבעי או אורגני, וללא חומרים משמרים.
במחלקת הלחמים ישנם סוגי לחמים ממאפיות המתמחות בלחמים טבעיים ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל. הלחמים הם של חברות הרדוף, אדמה, לחם השדה ועוד.
לצד זאת ניתן למצוא מיצי פירות אורגניים, פירות יבשים אורגניים של חברות מובילות וכל סוגי השמנים למאכל ולתיבול, וגם מוצרים ללא סוכר.
במחלקת הויטמינים קיימים ויטמינים ותוספי תזונה של סולגר, GNC, NOW, אלטמן, נוטילייף, הדס ועוד.
בנוסף יש מבחר צמחי מרפא שונים ושמנים ארומותרפיים. כמו כן נמכרים במקום מוצרים במיוחד עבור ספורטאים, וכן חטיפי חלבון ואנרגיה.
בסופרמרקט הוקמה מחלקת פארם טבעית ובה טואלטיקה, מוצרי היגיינה, צבעי שיער טבעיים, דאורדורנטים, משחות שיניים, סבונים, מוצרי טיפוח וגם מוצרים עבור תינוקות.

מנהלת החנות לי אושרי, אומרת כי "ישנה התעניינות רבה וביקוש רב לסדנאות הבריאות והתזונה הנכונה. הקהל מבקש לקבל מידע על תזונה נכונה, תפריט מאוזן והכרת המוצרים האורגניים וכאן הם מקבלים זאת. הישראלים מחפשים מזון בריא יותר ובמחירים שווים לכל נפש. המזון בבראשית הוא על בסיס של חומרים טבעיים או אורגניים, ומוגש בדיוק כמו בכל סופרמרקט, החל ממוצרי מזון ועד לחומרי ניקיון אקולוגיים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר