סדנאות שוקולד של השוקולטייה רואי גרשון

השוקולטייה רואי גרשון עורך סדנאות שוקולד חווייתיות במתחם השוקולד ROY CHOCOLATE, ברחוב יד חרוצים, ומציע לכל מי שאוהב שוקולד לבוא וללכלך את הידיים

השוקולטייה רואי גרשון עורך סדנאות שוקולד חווייתיות במתחם השוקולד ROY CHOCOLATE, ברחוב יד חרוצים, ומציע לכל מי שאוהב שוקולד לבוא וללכלך את הידיים.

ולהלן הסדנאות:
סדנת פראלינים חווייתית בהשתתפות הקהל: לימוד סודות הכנת פראלינים בעבודת יד. לימוד טכניקת הטמפרינג (חימום השוקולד וצינונו), עבודה עם תבניות שוקולד ועוד. בסיום המפגש המשתתפים טועמים מגוון פראלינים מעשה ידיהם. המפגש מלווה בהסברים וסיפורים מרתקים מעולם השוקולד. משך הסדנא – כשעה וחצי. עלות למשתתף: 130 ₪.

סדנת שוקולד ופראלינים מעשית: לימוד והתנסות מעשית בכל אחד ואחד משלבי ותהליכי הכנת הפראלינים. כלים וכללים לפיתוח מתכונים וחוקים בכימיה של השוקולד שיסייעו למשתתפים ליצור פראלינים מבריקים, טעימים ומושלמים… בסיום המפגש המשתתפים טועמים מגוון פראלינים משוקולד, מעשה ידיהם, ומסוגלים להתחיל ולהכין פראלינים לבדם במטבח הבייתי שלהם. משך הסדנא כארבע-חמש שעות. עלות למשתתף: 350 ₪.

סדנת פיסול ארוטי בשוקולד: לאחר שהציג בתערוכות של פיסול אירוטי בשוקולד, החליט Roy להביא גם את הפן הזה לסדנאות שהוא מעביר. הסדנה מיועדת למסיבות רווקות או לסתם ערב בנות. בסדנה משתתפות פעילות כל הבנות, תוך כדי משחק משימות אשר לוקח את הפיסול בשוקולד למקום ארוטי ומשעשע. ערב של הרבה שוקולד, ארוטיקה ואלכוהול… משך הסדנה: שעה וחצי – שעתיים. עלות: 130 ₪.

סדנת משימות שוקולד: הסדנה שמה דגש על עבודת צוות, יכולת לקבל הוראות ותחרותיות דרך שוקולד. כולל הכנת פראלינים, בניית טירה משוקולד ומשקאות שוקולד אלכוהוליים. (עלות משתנה בהתאם לאופי האירוע וכמות המשתתפים).

אירוע שוקולד ייחודי: החל מ 50 ועד 1000 איש (תלוי בסוג האירוע…). אירועי השוקולד מורכבים על פי סוג הקהל, כמות האנשים, סיבת האירוע (יומולדת, חגים, השקת מותג וכו') ונתפרים עבור כל לקוח על פי צרכיו. כולל בין השאר בר פראלינים עם מילויים ייחודיים, בר משקאות שוקולד אלכוהוליים, מזרקות שוקולד, פעילות של טריוויה שוקולד, סדנת הכנת פרלינים, הרצאה אינטראקטיבית על שוקולד, פירמידת שוקולד ושמפניה, שוקולדים עם הדפסה אישית, פסלים משוקולד, עיצוב בשוקולד ועוד… עלות: (עלות משתנה בהתאם לאופי האירוע וכמות המשתתפים).

לדברי רואי גרשון, "אין כמו חוויה של שוקולד, שמחזירה אותנו לילדות, מעוררת זיכרונות מתוקים ומהווה בריחה מאושרת מהיום-יום".

Roy Chocolate- מקום של שוקולד
יד חרוצים 15 תל אביב, טלפון: 03-6874411
שעות פתיחה: 8:00 עד חצות.
www.shokoladim.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר