סדנא לבישול בריא בבית האבן שבגליל

סדר היום בסדנא כולל מפגשים קבוצתיים, מפגשי יעוץ אישיים, לימודים תיאורטיים והתנסות מעשית. לכל אורך הסדנא לומדים כיצד לבשל ונהנים ממטעמים ערבים לחיך ומאוכל בריא. בזמן הפנוי נהנים המשתתפים מפעילויות יצירה, טיפולים הוליסטיים, טיולים בחיק הטבע וכל זאת תוך הנאה מהשקט והשלווה במקום

צוות מומחים רב תחומי הפועל בבית אבן "שקוף" בגליל, פיתח סדנה מקורית המבוססת על בישול חכם ולימוד העקרונות לחיים בריאים.

מנתוני מחקר רב שנים על הרגלי תזונה של נבדקים עולה כי תזונה בעלת אינדקס גליקמי גבוה קשורה ברמות גבוהות של סוכר בדם, בהשמנה, בתחושת עייפות, תשישות וסיכון לפתח סוכרת מבוגרים. נתונים אלה ואחרים הובילו את גרשון בן עמי, מנהל "בית האבן" בישוב מכמנים הגלילי, לחפש ולמצוא את הדרך שבה יכול כל אדם להתאים לעצמו הרגלי תזונה בריאה וייחודית לו, אשר מוגדרת בפי רבים "נס קולינרי".

להעברת תורתו הבנויה על בישול חכם ועקרונות לחיים בריאים, עזב בן עמי את עיר מגוריו – ירושלים, סגר את חברת ההוצאה לאור שניהל במשך 20 שנה ועבר לגליל. בבית האבן המוקף נוף ושלווה פסטורלית מקיים בן עמי, יחד עם צוות מומחים, סדנה מקורית בת חמישה ימים הכוללת לימוד והתנסות בכל הקשור לקיום אורח חיים בריא.

הצוות הרב תחומי כולל גסטרונום מומחה לבישול נבון, מומחי תזונה, מדריך לזן שיאצו, מדריכי יוגה, מנחי דמיון מודרך ואנשי מקצוע נוספים, אשר פיתחו את השיטה לשמירה על אורח חיים בריא המבוססת על דרכי התזונה של בן עמי. את דרכי התזונה הבריאה פיתח בן עמי בהתבסס על תאוריית התזונה של פרופ' גוגנהיים – המומחה לתזונת אדם.

הסדנה תוכננה כמענה מושלם לכל המעוניינים ללמוד את המשמעות של קיום אורח חיים בריא וכוללת לפי השלבים הבאים:
• אימוץ ההחלטה וההתחייבות לאורח חיים בריא בעזרת דמיון מודרך.
• מציאת הדרך המתאימה לכל משתתף אישית, לניהול אורח חיים בריא.
• הבנת חשיבות התזונה על הבריאות, לימוד עקרונות התזונה הנכונה ותרגולם.
• התוודעות לעקרונות הבישול החכם, התנסות בבישול וכמובן הנאה מארוחות בריאות.
• הגברת המודעות לגוף, השגת איזון פיזי ותנועה חופשית.
• השגת שליטה על משקל הגוף דרך אכילה נבונה ומותאמת אישית בשילוב פעילות גופנית מתונה ותרגילי יוגה.
• למידת סוד ההתגברות על פיתויים מזיקים.
• בתום הסדנה נבנית תוכנית מעשית להשגת המטרות הרצויות בעת החזרה לחיי השגרה.

"בית אבן" בגליל משמש לאירוח ולקיום סדנאות. הוא תוכנן מבחינה ארכיטקטונית כבית "שקוף" ומרווח, התורם לאווירה ולזרימה הפתוחה. כל פינה בבית מושקעת ומתוכננת היטב – החל באולם הסדנאות המרכזי המשמש לשיעורי יוגה, מדיטציה ולשמיעת מוסיקה והרצאות, דרך המטבח המקצועי ורחב הידיים, המאובזר במיטב הציוד ומשמש לסדנאות הבישול ועד לחצר הפסטורלית הבנויה קונכיות-קונכיות וצופה על נוף גלילי טבול ירק ואויר צח.

סדר היום בסדנא כולל מפגשים קבוצתיים, מפגשי יעוץ אישיים, לימודים תיאורטיים והתנסות מעשית. לכל אורך הסדנא לומדים כיצד לבשל ונהנים ממטעמים ערבים לחיך ומאוכל בריא. בזמן הפנוי נהנים המשתתפים מפעילויות יצירה, טיפולים הוליסטיים, טיולים בחיק הטבע וכל זאת תוך הנאה מהשקט והשלווה במקום.

בית האבן
סדנאות לאורח חיים בריא יותר
מכמונים
טל:04-9887853

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר