סדנתות: סדנאות תותים ואוהבים עם הקונדיטורית פנינית קט

הקונדיטורית פנינית קט מזמינה לסדנאות "תותים ואוהבים", בהן היא מלמדת ליצור את מיטב השילובים עם הפרי האהוב – לאוהבים

הקונדיטורית/בשלנית פנינית קט, בעלת קונדיטוריה ביתית ברמת השרון בשם "פנינית אופה אחרת", תקיים לקראת חג האהבה (הוולנטיין) שיחול 
ב- 14 בפברואר הקרוב, בביתה סדנאות "תותים ואוהבים" לאנשים שרוצים להפתיע את בני/ות זוגם  להעניק מתנה של אהבה איכותית ושונה ליקיריהם.

בסדנא תלמד פנינית להכין פונדנט לב שוקולד חם עם רוטב תות, קופסת שי לאוהבים שבתוכה טראפלס שוקולד לבן ותותים משוקולדים, עוגת תותים על פי בחירה, וסלט תותים עסיסי עם קרם שוקולד לבן.

בסדנאות מלמדת פנינית על נפלאות פרי התות, ורוקחת בשיתוף פעולה עם המשתתפים יצירות תותיות חושניות בשילובים של שוקולד, שמנת, ליקר ועוד – הכל החל מקניית התותים, התפריטים על כל השלבים, ואופן ההכנה וצורת ההגשה לאהובים  – כמתנה המיוחדת בכל הסדנא.

אומרת פנינית קט: "את סדנת התותים יצרתי בעקבות גל הפניות המתגבר של לקוחותיי בחג האהבה ליצירות תות לבני/ות זוגם. תות הוא פרי חושני, מזכיר שפתיים, לב, צבעו אדום נועז ובהחלט ניתן לומר עליו שהוא פרי המסמל אהבה, תשוקה, עסיסיות, חושניות ותשוקה. החלטתי ללמד את קהל לקוחותיי להשקיע את זמנם למען בני זוגם, ולא רק להזמין יצירות מוכנות וגמרנו. עצם ההשקעה בסדנא והרצון לתת, הם הפן נוסף באהבה שלנו".

פנינית אופה ומבשלת בביתה כבר למעלה מעשור לחוג לקוחות רחב ומגוון, בתי קפה, מעדניות, מסעדות ולקוחות פרטיים. 
פנינית מלווה אירועים משפחתיים, ויוצרת קולינאריה איכותית החל מהמנות הראשונות, מנות פתיחה, עיקריות, קינוחים, והכול על פי בנייה והתאמת התפריט לסוג האירוע ולאורחים.

סדנאות תותים ואוהבים: טל. 03-5470940
מחיר הסדנא למשתתף 220 ₪, משך הסדנא כ-3 שעות.
WWW.PNINIT.CO.IL

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר