סדנת יצירה במרציפן ותחרות פיסול ארצית לכל המשפחה בכפר תבור

את פני המבקרים יקבלו בני הזוג פלד, משה וג'יליאן, עם חטיף מרציפן ומיץ שקדים, המבקרים מקבלים הסבר קצר וסרטון על התהליך שעובר השקד מהעץ עד להפיכתו למרציפן גולמי, וממשיכים לתערוכה המרכזית במוזיאון ולסדנת "פיסול במרציפן"

בין מטעי השקדים, ביישוב כפר תבור, שוכן לו "מוזיאון המרציפן" – מוזיאון לא שגרתי בו מוצגות תערוכות פיסול של אישים פוליטיים, סצנות מן התנ"ך, תרבויות ועמים, חיות, פירות וירקות ארצנו, כשהכל כמובן ממרציפן מתוק שניתן לאכול.

במקום מתקיימת סדנת פיסול במרציפן, חוויה יצירתית לכל המשפחה. את פני המבקרים יקבלו בני הזוג פלד, משה וג'יליאן, עם חטיף מרציפן ומיץ שקדים, המבקרים מקבלים הסבר קצר וסרטון על התהליך שעובר השקד מהעץ עד להפיכתו למרציפן גולמי, וממשיכים לתערוכה המרכזית במוזיאון ולסדנת "פיסול במרציפן".

הסדנה מיועדת לקבוצות בכל הגילאים ולבודדים. כל משתתף בסדנה מקבל 12 כדורי מרציפן צבעוניים וכלי עבודה, בהם יפסל צורות שונות ממרציפן – פירות, חיות פרחים ועוד. העבודה מלווה בהדרכה מלאה.

את היצירות ניתן לקחת הביתה, או להשאיר במקום להשתתפות בתחרות הפיסול במרציפן הפתוחה לקהל הרחב.

התחרות מתקיימת זו השנה החמישית בחג השבועות 24.05.07, והשנה הנושא שנבחר הוא "ספורט ונופש". המשתתפים מקבלים במתנה 600 גרם מרציפן בצבעים לתחרות, וניתן להגיע למוזיאון ולהשתמש בחדר הסדנאות כדי להמשיך לפסל את היצירות.

ניתן להוריד את תקנון התחרות וטפסי ההרשמה באתר.

מחיר סדנת פיסול במרציפן: 30 ₪
עלות ההרשמה לתחרות: 50 ₪

שעות פעילות:
ימי חול: 09:00 – 18:00
שישי וערב חג: 09:00 – 16:00
שבתות וחג: 10:00 – 18:00


מוזיאון המרציפן, כפר תבור
טל. 04-6772111
www.marzipan-tavor.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר