סדנת תזונה מקרוביוטית עם משתתפת הישרדות ליאורה גולדברג

ליאורה אקוקה גולדברג מלמדת כיצד לשמור על מראה צעיר, בריאות משופרת וטעם בתפריט היומי, בסדנה לחיים מאוזנים יותר

תזונה מקרוביוטית הינה שיטה שמטרתה להבריא את הגוף ע"י שימוש בליאורה אקוקה גולדברגמזונות עשירים בסגולות מרפא, מאוזנים, אכילה לפי העונה, ועקרונות נוספים.
בשיטה זו אין שימוש בביצים חלב, סוכר לבן, חומרי טעם וריח וחומרים משמרים המאפיינים את תעשיית המזון המודרני, הידועים כיום כגורמי סיכון למחלות.
שיטת תזונה מקרוביוטית מבוססת על הרפואה הסינית ועל עיקרון האיזון האנרגטי של יאן ויאנג.

בסדנה מלמדת ליאורה גולדברג את עקרונות התזונה המקרוביוטית, ומשלבת בין עקרונות המזון הבריא לשימוש יומיומי במוצרים המצויים בכל חנות טבע, כגון מיסו, שורש קוזו, סויה, חומץ אומבושי, אצות ים למיניהן, לתת מאורז מלא, והכנת מזון של דגנים, קטניות ומרקים עם סגולות מרפא.

הסדנא מיועדת ל 20-15 איש, כוללת הרצאה של ליאורה, הדגמות, וליווי המשתתפים לאורך הכנת המתכונים.
ליאורה אומרת כי הסדנא מתאימה לאנשים שבריאותם ובריאות משפחתם חשובה להם, הרוצים לחזק את המערכת החיסונית ולמנוע מחלות, ולאנשים בעלי ערכים גבוהים של כולסטרול ןסוכר המעוניינים לשפר את התפריט היומי שלהם.

במהלך הסדנא מדברת ליאורה על סגולותיו של האוכל לא מבושל, מלווה את המשתתפים בהכנת המתכונים ממוצרים טבעיים ואורגניים העשירים באנטי אוקסידנטים.

היא מלמדת את שיטות ההכנה הנכונות להתקנה של ארוחת בריאות בשילוב אצות ים, מיסו טחינה, כדורי פלאפל, סמוזי ירוק, ירקות ופירות אורגניים, שקדים ואגוזים, וגם כמה מתכוני קינוח מיוחדים ללא סוכר, ביצים או חלב.

כל המתכונים יבוצעו באמצעות כלי בישול הקיימים בכל בית, ללא שימוש בתנור ואמצעי חימום, ובשימוש עם מערבל מזון ויטצ'יקס, מכונת מיצים ומייבש מזון – בשמירה על טריות חומרי הגלם, למקסימום ויטמינים ואנזימים בתפריט.

מתפריט סדנת הכנת מזון בשיטת ה-Raw Food עם ליאורה גולדברג:
מתכונים עם אצות ים להוספת מינרלים לתפריט
ממרח מיסו טחינה העשיר בסידן וחומצות חלבון
מיצים טבעיים לילדים ומבוגרים, כתחליף לקולה ומיצים מלאכותיים.
כדורי פלאפל בריאותיים
סמוזי ירוק מתוק בתוספת גרעיני שיאה ותוספי מזון להורדת כולסטרול, סוכרים וחיזוק העצמות
מבחר קינוחים עם כדורי שוקולד טבעי, מוס שקדי קשיו וג'ילו פירות טבעי בעל ערך גליקמי נמוך

ליאורה גולדברג הינה יועצת מוסמכת לתזונה מקרו ביוטית (איזון מזונות טבעיים אורגניים על בסיס תורות מהמזרח הרחוק), מומחים למטבח הטבעוני, בוגרת מכללת וינגייט ובעלת תואר ראשון בפיזיולוגיה של המאמץ וחינוך מאוניברסיטת אדלפיי בניו יורק. בנוסף לכך עברה ליאורה הכשרות מקיפות בתחומי הבישול הבריא.

פרטים נוספים על הסדנאות, תאריכים ומקום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר