סדרת מוצרים חדשה במותג ביסלי: "ביסלי דק" במרקם פריך אוורירי ודק

לראשונה לאחר 36 שנים, אסם מציגה סידרת מוצרים חדשה במותג "ביסלי": "ביסלי דק" – חטיף חדש ומרקם פריך אוורירי ודק, המתאים במיוחד לילדים.

"ביסלי דק" מועשר בסיבים תזונתיים ומיוצר בטכנולוגיה של אקסטרוזיה. אריזת 50 גרם של "ביסלי דק" תורמת 10% מהקצובה התזונתית המומלצת של סיבים תזונתיים, וכ- 30% מהקצובה התזונתית המומלצת של אומגה 3. החטיף אינו מכיל חומר משמר, צבעי מאכל או כולסטרול. המוצר החדש ישווק בטעמי גריל ובצל

חטיף ביסלי, מהמותגים הפופולאריים והוותיקים ביותר בישראל, והינו החטיף הנמכר ביותר בישראל אחרי במבה. החטיף, שפותח על ידי צוות בראשות מהנדס מזון צעיר בשם דן פרופר, לימים מנכ"ל ויו"ר החברה, יוצר לראשונה בשנת 1970. מאז יצאו לשוק טעמים וצורות חדשים, חלקם קבועים וחלקם במהדורות מיוחדות – אך המרקם, חומרי הגלם ושיטות הייצור לא שונו מעולם.

אריזות חטיף ביסלי דק מעוצבות בהשראת אלמנטים מז'אנר סרט המדע הבדיוני בצבעי מסך מחשב מטאליים של ירוק-שחור. על גבי האריזות מופיעות הדמויות המאוירות המוכרות של ביסלי כשהן לבושות במעילים שחורים.

מחיר מומלץ לצרכן: 3.90 ₪
לאריזת 46 גרם (טעם בצל) ולאריזת 50 גרם (טעם גריל).
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
כשר בהשגחת חרל"פ.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה