סדרת משקאות חדשה של פרימור

סדרת המשקאות החדשה מהווה את כניסתה של חברת גניר-פרימור לשוק המשקאות משפחתיים בבקבוקים של 1.5 ליטר

גניר, יצרנית מיצים והנקטרים במותג פרימור, מרחיבה את סדרת המשקאות עם סדרת משקאות חדשה. סדרת נקטר בבקבוק – "מיקס פירות" בבקבוקים משפחתיים של 1.5 ליטר בשילובי טעמי פירות שטרם נראו בישראל.

הסדרה החדשה של מיקס הפירות בעלת טעמים טרופיים כמו אגס-פסיפלורה, אננס קוקוס ותפוז-מישמש, נותנת מענה חדש לקהל הישראלי המאופיין במודעות גוברת לצריכת שתייה והתעניינות שלו בטעמים חדשים. סדרת הנקטר תימכר בבקבוקים משפחתיים של ליטר וחצי.

לדברי יורם אפרתי, מנהל השיווק בגניר-פרימור: "מדובר בכניסתו של המותג פרימור לשוק המשקאות המשפחתיים ב1.5 ליטר בעל אורך חיי מדף ארוך בישראל. עד כה ייצרה החברה משקאות פרי סחוטים וטבעיים 100% ומשקאות נקטר עד 50% פרי בקרטוניות".

על פי נתוני סטורנקסט לחודש מאי 2009 עולה כי בשוק משקאות בתחום הסחוט מובילה "פרימור" בנתח שוק של 64%, כשאחריה פריגת עם 36%. בתחום מיצי 100% מחזיקה פרימור ב- 8.8% כשהמובילה היא פריגת עם 12%. בתחום הנקטרים מחזיקה פרימור ב- 7% כשהמובילה היא ספריג עם 51%.

הסדרה החדשה תלווה בקמפיין רחב שיכלול פרסומת טלוויזיונית בערוצים 2 ו-10 ובעיתונות הכתובה וכן בערוצי תוכן שיווקי בהם ערוץ החיים הטובים, ערוץ הבריאות וערוץ האוכל. פעילות קד"מ תתמקד בנקודות המכירה בסניפי רשתות השיווק וחנויות נוחות.

המוצרים החדשים יושקו וישווקו ברשתות השיווק המובילות ובחנויות הנוחות, בטעמים: תפוח-אגס, אגס- פסיפלורה, תפוז-משמש, אננס-אשכולית אדומה ואננס-קוקוס. מחיר ליחידה: 8.90 ₪ לבקבוק ליטר וחצי.
כשרות: השגחת הרבנות כפר פינס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר