סוגת בשיתוף פעולה עם הקונדיטורית קרין גורן

משיקה סדרה חדשה של מוצרי סוכרלוז בעלי תו אי"ל. על גבי האריזות יופיעו מתכונים לקינוחים של קרין גורן בגרסאות מיוחדות המכילות סוכרלוז סוגת

חברת המזון "סוגת", מרחיבה את סל המוצרים שהיא מציעה לצרכנים בישראל עם סדרה חדשה של מוצרי סוכרלוז בשיתוף הקונדיטורית קרין גורן.קרין גורן
הסוכרלוז עמיד בחום וניתן להשתמש בו בכל בישול, אפייה וטיגון. מטרת החברה להביא לתודעת הצרכנים אשר אינם יכולים ליהנות ממוצרים המכילים סוכר, כמו חולי סוכרת, כי ניתן ליהנות מעוגות וקינוחים באותה מידה ולא להרגיש הבדל בטעם. אפיה עם סוכרלוז גם מפחיתה את הערך הקלורי.

בין המוצרים: צנצנת 100 גרם, שקית למילוי הצנצנת 100 גרם, 100 שקיות אישיות בקופסה, מיכל 100 טבליות.

סדרת הסוכרלוז החדשה עולה למדפים לאחר עבודת מחקר ופיתוח שערכה סוגת יחד עם קרין גורן בכדי שהמוצרים יתאימו לאפיית עוגות ומאפים.

במסגרת שיתוף הפעולה בין סוגת לקרין גורן, הרכיבה הקונדיטורית מתכונים ללא סוכר בשילוב הסוכרלוז, כשמתכונים מיוחדים לאפייה עם הסוכרלוז יופיעו על גבי האריזות, וניתן יהיה להוריד אותם.

קרין גורן אומרת: "ניסיתי את כל סוגי התחליפים בארץ וגם לא מעט תחליפים מחו"ל, והרבה זמן לא מצאתי משהו שמתאים לרשימת הדרישות שלי. אז נולד החיבור עם סוגת, ואחרי תהליך משותף של פיתוח מוצר, ניסיונות טעימות וחוזר חלילה, הגענו לתחליף המושלם בעיניי לאפייה. תחליף הסוכרלוז של סוגת נותן פתרון מושלם לאפייה ללא סוכר, אבל דרש התאמה קלה של המתכונים – וזה היה האתגר הגדול שלי בפרויקט הזה: להצליח להכין את המתכונים הרגילים שלי עם תחליף ולהגיע לתוצאה שמי שטועם את העוגות לא יוכל אפילו לנחש שמדובר בעוגות ללא תוספת סוכר".

צנצנת 100 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 21.99 ₪.
שקית למילוי הצנצנת 100 גרם, מחיר מומלץ לצרכן:19.99 ₪.
מיכל 100 טבליות, מחיר מומלץ לצרכן: 14.99 ₪.
100 שקיות אישיות בקופסה, מחיר מומלץ לצרכן: 24.99 ₪.

צילום אמיר אמירי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר