סודה-קלאב ישראל יוצאת במהלך של מיתוג מחדש

סודה-קלאב ישראל יוצאת במהלך של מיתוג מחדש, בעלות כוללת של כ- 2 מיליון שקלים. תהליך המיתוג מחדש כלל בניית זהות חדשה למותג, פיתוח תמציות טבעיות ובניית שפה תקשורתית חדשה המבוססת על יסודות המותג החדשים התואמים את עולם הערכים של טרנד הבריאות. בנוסף, המוצר עבר שינוי נראות ומעוצב ב- look & feel עדכניים ומתאימים לכל מטבח.

יצירת השפה התקשורתית החדשה מתמקדת במותג GAZOZ כמותג טבעי יותר עבורך ועבור המשפחה, מותג ידידותי לסביבה וכחלק בלתי נפרד מסגנון החיים שלך. ערכי המותג החדש יישאו מסרים של משקאות תוססים טבעיים, מגוון טעמים, לכל בני המשפחה, שמירה על הסביבה, כייף להכין, תמיד טרי, וחוסך אחסון וסחיבה של בקבוקי משקה. 

ההשקה תלווה בהשקעה מסיבית בנקודות המכירה. במהלך פברואר יוקמו עמדות תצוגה קבועות וממותגות בכל סניפי ה- DIY ויוצבו במות וסטנדים ברשתות המזון וברשתות ה- DIY לקראת החג.

מערכת ה- GAZOZ החדשה תושק בשלושה צבעים: שחור, לבן ואדום ותכלול בר ביתי מעוצב להכנת משקאות מוגזים טבעיים לכל בני המשפחה, בקבוקים להגזה ותמציות סירופים טבעיות ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל, המכילות פרי. המערכות החדשות ייכנסו בהדרגה לכל נקודות המכירה.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה