סודות האפיה יחשפו בסדרה חדשה עם הקונדיטורית מירי ארזי

"פשוט לאפות", תכנית חדשה בהגשת השפית והקונדיטורית מירי ארזי (רשת "מתוקה"), תעלה לאוויר בערוץ האוכל מדי יום ו', החל מ-5 ביולי בשעה 17:30

ערוץ האוכל מבית 'ענני תקשורת' (ערוץ 38 ב HOT, אפיק 28 ב- yes), ישדר סדרה חדשה מירי ארזי, מתוקהבהגשת מירי ארזי, הבעלים והשף-קונדיטוריית הראשית של רשת הקונדיטוריות והקייטרינג "מתוקה", שתלמד את הצופים להכין מאפים ומטעמים, תחלוק טיפים חשובים, ותגלה מספר סודות מקצועיים על מנת שכל אחד יוכל להכין אותם בעצמו בבית,וי יהנה מהדרך ומהתוצאה. התכנית תשודר מדי יום ו', החל מה-5 ביולי בשעה 17:30.

"בתוכנית שלי אלמד את הצופים להכין דברים מעולים שכל אחד יכול להכין וכיף שיהיו בבית", אומרת מירי ארזי, אשר יחד עם הגיון בריא וגישה רעננה לאפייה, תביא לתוכנית גם את אהבתה לאירוח, עיצוב, אסתטיקה ואומנות.

בכל תכנית תתרכז מירי בנושא אחר מעולם הקונדיטוריה, ותדגים כיצד בעזרת שימוש נכון בחומרי הגלם אפשר להגיע לתוצאות מעולות. היא תכיר לצופים את הדרך הקלה להכין את המתוקים המוצלחים, תדגים הכנת מאפים 100% עבודת ידיים, ותגלה סודות קטנים שיהפכו את האפייה לחוויה ביתית מהנה.
בין המתכונים: מיני מאפינס "גינה", פרלינים של גבינה, חמאת בוטנים ושוקולד, רוגעלך בייתים, עוגיות חמאה פקאן, פבלובה משפחתית.

את התכנית מביימת עינב גיסינגר, עורך עופר עין גל, ומפיקה ענבל גריאני.

צילום דרור הופמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר