סודות מתוקים של קרין גורן

קרין גורן, מגישת תוכנית הטלוויזיה "המדריך לאפיה" בערוץ 10 ומחברת רבי המכר "שוקולד", "ששת מתוקים" ו"ששת מאפים" יוצאת עם ספר חדש "סודות מתוקים" שמגלה את מה שקונדיטורים משתדלים מאוד להסתיר: טכניקות, טיפים ופטנטים של מקצוענים

סודות מתוקים
קרין גורן
צילומים: דניאל לילה
224 עמודים + DVD מתנה
הוצאה עצמית
מחיר 119 שקל
www.carine.co.il


קרין גורן, מגישת תוכנית הטלוויזיה "המדריך לאפיה" בערוץ 10 ומחברת רבי המכר "שוקולד", "ששת מתוקים" ו"ששת מאפים" יוצאת עם ספר חדש "סודות מתוקים" שמגלה את מה שקונדיטורים משתדלים מאוד להסתיר: טכניקות, טיפים ופטנטים של מקצוענים.

באתר האינטרנט שלה מספר קרין על הספר: הספר סודות מתוקים הוא חלום שנרקם לפני יותר מ-3 שנים, ובימים אלה הוא מתגשם – זהו הפרויקט הכי גדול, הכי מרגש, הכי אישי (וגם הכי יקר…) שעשיתי אי פעם.

להגשמת החלום חברו אליי הצלם המתוק דניאל לילה, המעצבות קרן אבידן ומירב גנילוין (חברות שלי ובעלות הסטודיו לעיצוב "טרמיקא"), יעל אבן עזרא – קונדיטורית וחברה (שהיתה אחראית על ההגהות בספר וגם נתנה לי הרבה עצות מקצועיות), וכמובן השף הצמוד שלי, רונן גורן, שהפיק את הפרויקט העצום הזה.

במהלך כתיבת הספר היו הרבה מתכונים שממש רציתי "להראות" איך מכינים, והחלטנו לצרף לספר DVD ובו סדנאות מצולמות עם מתכונים מהספר.

עכשיו הבייבי כבר נולד, ובכל פעם שאני נכנסת לחנות ספרים יש לי פרפרים בלב וקצת מתהפכת לי הבטן מרוב התרגשות.


מהנתונים שמתקבלים מחנויות הספרים, מצבו של הספר מצוין. הוא נמצא במקום גבוה בדרוג רבי המכר בחנויות הספרים ונמכר היטב.

בספר מעל 100 מתכונים של עוגות בחושות, עוגיות, עוגות פאי, עוגות גבינה, עוגות שמרים, עוגות מוס, קינוחים, ממתקים וכמובן המון שוקולד. מתחת לכל מתכון מופיע סוד מקצועי שמלווה את המתכון ומסייע עם עצות מקצועיות לאופים.

במיוחד במתכוני אפיה, בהם הדיוק חשוב, בולטים הפרוט וההסבר המפורט של המתכונים, שמסייעים מאוד גם למי שאינו מומחה באפיה להצליח עם המתכון. רוב המתכונים בספר מתפרסמים לראשונה, ביניהם נמצאים חלק מהמתכונים המבוקשים ביותר של התוכנית "המדריך לאפיה".

הספר כולל מתכונים מורכבים כמו "קרמבו מוקה תוצרת בית", "כיפות מוס שוקולד אישיות", "עוגת גבינה ושוקולד לבן עם אוכמניות" ועד מתכונים פשוטים יותר כמו "עוגת לימון לימונית במיוחד" או "מאפינס דבש שילדים אוהבים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר