סוכני נסיעות ומפעילי תיירות מרחבי העולם יגיעו ליריד התיירות 2009 IMTM

הסוכנים מחו"ל יגיעו ליריד התיירות כדי לעבוד, להיפגש, להכיר ולסגור עסקאות עם אנשי התיירות מישראל

סוכני נסיעות ומפעילי תיירות מכל העולם יגיעו לישראל בתחילת חודש פברואר להשתתף ביריד התיירות IMTM 2009, שיתקיים בתאריכים 11-12/02/09, במהלכו יפגשו עם אנשי מקצוע מענף התיירות בישראל.

סוכני הנסיעות ומפעילי התיירות הוזמנו ויתארחו בישראל תחת חסותם של מארגני IMTM, משרד התיירות, התאחדות בתי המלון בישראל וחברת 'אל על' המציעה שירותי טיסה מוזלים.

אייל שמואלי, מו"ל ועורך ראשי של Israel Travel News ומיזמי IMTM אומר: "עקב הצלחת הביקור בשנה שעברה, משרד התיירות החליט להגדיל השנה את כמות אנשי המקצוע מחו"ל. הם יגיעו ליריד התיירות כדי לעבוד, להיפגש, להכיר ולסגור עסקאות עם אנשי התיירות מישראל. זו ההזדמנות השנתית שלהם לעשות זאת ואני משוכנע שמדי שנה מספר הבקשות להגיע לארץ רק ילך ויגדל".

IMTM הוא האירוע השנתי המרכזי של ענף התיירות בישראל ומטרתו לעודד את התיירות הנכנסת, היוצאת ותיירות הפנים בישראל, ולהדק את שיתוף הפעולה עם מדינות רבות ברחבי העולם. זו השנה ה- 15 שבה מתקיים היריד ברציפות.
לצד המדינות הזרות ישתתפו ביריד גם נציגים ישראלים – עמותות תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה מלונות, חברות להשכרת רכב, וספקי שירותים בתחום התיירות.
היריד מאורגן על ידי חברת "ארטרא" בע"מ ו- Israel Travel News ונערך בחסות משרד התיירות, התאחדות המלונות בישראל, התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל והעמותה לתיירות ת"א-יפו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר