סוכריות בשר ותפו"א

רכיבים ל- 30 "סוכריות"1 ק"ג בשר טחון אדום אדום2 בצלים בינוניים קצוציםרבע כוס שמן זית1 כפית קינמוןחצי כוס פטרוזיליה טרייה קצוצהרבע כוס פירורי לחם חצי כפית סודה לשתייהמלח ופלפל לפי הטעם4 תפ"א בינוניים (דזירה) 1 ביצהחצי כוס קמח מצה (ניתן להשתמש גם בפירורי לחם)חצי כוס שומשוםשמן לטיגוןאופן ההכנהמבשלים את תפו"א במים ומעט מלח עם הקליפה כחצי שעה או עד לריכוך מלא. מצננים מעט, קולפים ומועכים לפירה. מוסיפים למחית ביצה, קמח מצה ומתבלים במלח ובפלפל. משהים בצד למנוחה.מאדים את הבצל הקצוץ בשמן זית עד להזהבה קלה. מכניסים לקערה את הבצל המטוגן ושאר חומרים, מערבבים לתערובת אחידה ומצננים במקרר כשעה.מחממים תנור ל- 180 מעלות. בעזרת ידיים רטובות מגלגלים לכדורי בשר קטנים, מניחים על משטח אפייה משומן מעט וצולים כ- 4 דקות. מצננים קמעה.עוטפים כל כדור בשר במעט מחית תפו"א לצורת כדור. מגלגלים את הכדורים בשומשום, מניחים בתבנית ושומרים במקרר עד להגשה.מחממים שמן בסיר עמוק ומטגנים את כדורי הבשר עד להזהבה עדינה (חשוב להקפיד לא לטגן בשמן חם מידי).נועצים מקל של סוכרייה בכל כדור ומניחים בצלחת הגשה לצד הרוטב האהוב על הילד (קטשופ, חרדל, מיונז, חמוץ מתוק, אלף האיים וכו').

רכיבים ל- 30 "סוכריות"
1 ק"ג בשר טחון אדום אדום
2 בצלים בינוניים קצוצים
רבע כוס שמן זית
1 כפית קינמון
חצי כוס פטרוזיליה טרייה קצוצה
רבע כוס פירורי לחם
חצי כפית סודה לשתייה
מלח ופלפל לפי הטעם
4 תפ"א בינוניים (דזירה)
1 ביצה
חצי כוס קמח מצה (ניתן להשתמש גם בפירורי לחם)
חצי כוס שומשום
שמן לטיגון

אופן ההכנה
מבשלים את תפו"א במים ומעט מלח עם הקליפה כחצי שעה או עד לריכוך מלא. מצננים מעט, קולפים ומועכים לפירה. מוסיפים למחית ביצה, קמח מצה ומתבלים במלח ובפלפל. משהים בצד למנוחה.

מאדים את הבצל הקצוץ בשמן זית עד להזהבה קלה. מכניסים לקערה את הבצל המטוגן ושאר חומרים, מערבבים לתערובת אחידה ומצננים במקרר כשעה.

מחממים תנור ל- 180 מעלות. בעזרת ידיים רטובות מגלגלים לכדורי בשר קטנים, מניחים על משטח אפייה משומן מעט וצולים כ- 4 דקות. מצננים קמעה.

עוטפים כל כדור בשר במעט מחית תפו"א לצורת כדור. מגלגלים את הכדורים בשומשום, מניחים בתבנית ושומרים במקרר עד להגשה.

מחממים שמן בסיר עמוק ומטגנים את כדורי הבשר עד להזהבה עדינה (חשוב להקפיד לא לטגן בשמן חם מידי).

נועצים מקל של סוכרייה בכל כדור ומניחים בצלחת הגשה לצד הרוטב האהוב על הילד (קטשופ, חרדל, מיונז, חמוץ מתוק, אלף האיים וכו').

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר