סוכריות PEZ וטרולי בקמפיין אינטרנט: משחקים אינטראקטיביים בהשקעה של 100,000 ש"ח

סוכריות PEZ, וסוכריות הגומי טרולי במרכזו של קמפיין אינטרנט "המתיחה הגדולה עם טרולי ו-PEZ", שיציע משחקים אינטראקטיביים לילדים, בהשקעה של 100,000 שקלים באמצעות משרד הפרסום ג. קיד&young.

הפעילות האינטראקטיבית של PEZ וטרולי לילדים תתקיים באמצעות מיניסייט ייעודי שיציע שלושה עוגני התרחשות, המשלבים את דמויות PEZ וטרולי ונושאי פרסים: תחרות סרטי מתיחות, תחרות קליעה למטרה ויצירת שלט לדלת. במסגרת הפעילות מוזמנים הגולשים לביים סרט מתיחות עם מגוון מוצרי PEZ או טרולי, כאשר הסרטים ידורגו על ידי הגולשים. הסרט הטוב ביותר יזכה את יוצריו בסוני ,PSP והיתר ייהנו ממגוון מוצרי PEZ. הכניסה לפעילות מתבצעת באמצעות אתרי האינטרנט המובילים לילדים טיפו, וואלה וערוץ הילדים.

הפעילות האינטראקטיבית תתקיים עד ינואר 2007 וגם במהלך חופשת חנוכה.
במהלך הפעילות ימכרו סוכריות PEZ וטרולי במבצע:
· חבילת PEZ תימכר ב- 10 ש"ח במקום 14 ש"ח ליחידה.
· שתי חבילות טרולי ב- 12 ש"ח במקום 16 ש"ח.

סוכריות PEZ וטרולי מיובאים ומשווקים על ידי סידס – דברים טובים.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה