סומך על שיפודי התקווה בחולון

אם אתם עובדים או קונים באזור, או סתם עוברים שם, שיפודי התקווה במתחם מבנה באזור התעשייה בחולון הוא מקום ראוי לאכול בו. יש שם גם חניה חופשית גדולה חינם. בהחלט משמעותי

יום קיץ  חם. קבעתי עם חבר לארוחת צהרים, ושנינו מגיעים דווקא לחולון, כך יצא, לאזור התעשייה. במתחם הקניות 'מבנה' בחולון (הפלד 7), ליד הסניף הגדול של רמי לוי שהומה קונים לקראת ראש השנה, מושך את תשומת ליבנו שלט של 'שיפודי התקווה'. אבי חברי נזכר בימים הטובים של שיפודיות שכונת התקווה, ואנחנו נכנסים בשעה מוקדמת לסניף של מי שמגדירה את עצמה כרשת מסעדות בשר על האש הגדולה בארץ, עם 16 סניפים – כולל זה החדש, ופוגשים בו את משה סומך באזור ההכנות וההגשה. כשאנחנו מתחילים כדרכנו לשאול שאלות, הוא אומר "תדברו עם אבא שלי".

וכך אנו פוגשים את האבא אבי סומך. אנחנו יושבים בחוץ מתחת לשמשיה מצלה, ומתפתחת שיחה משולשת מהנה. מסתבר שאבי סומך הוא זכיין של הרשת במקום זה, שבעת ביקורנו  פעל מזה חודש ימים. הוא פנסיונר של ענף הטקסטיל, שלדבריו הפך לזכיין עבור הבן משה. הקונספט: פאסט פוד אקספרס, בלי מלצרים. בעיקר טייק אוויי לאנשי המפעלים בסביבה או לקונים שבאים למרכז הקניות. אחרי החגים יתחילו במשלוחים. מתחרים? הם השיפודיה היחידה במתחם. כשרות? בית יוסף – אטרקטיבית לחרדים, ואבי מרגיש  תנועת חרדים גדולה, גם בשעות הפעילות המאוחרות יותר (לפי החוזה פתוחים מ- 10 בבוקר עד 10 בערב). הם גם מציעים עסקיות צהריים – בעיקר לעובדים מסביב שמגיעים במספרים יפים, לפי מה שראו עינינו.

הבשרים מגיעים מהרשת, חומוס הם קונים, ואת כל התוספות והסלטים הטריים והטעימים (לא התאפקתי וביקשתי עוד סלט כרוב) מכינה אשתו של אבי – אימו של משה. הזמנתי וקיבלתי קבב טלה – שתי  קציצות שמנמנות עשויות היטב אך לא מוגזם, וטעימות; וגם שווארמה עם מג'דרה וסלטים. מבחינתי, איכות השווארמה ועסיסיותה (לא אוהב יבשה) זו  נקודת המבחן של שיפודיות רבות. שיפודי התקווה בחולון עמדה בכבוד במבחן לא-מייצג זה. חברי אבי נהנה מאוד מהמגש שהגיע אליו עם אותו הרכב בשרים, יחד עם צ'יפס, מג'דרה, סלטים, ולאפות (פיתות אשתנור קוראים להן בירושלים) לוהטות מהטבון.

לתגבורת הזמנו עוד שני שיפודים אותם חלקנו בינינו כפיצוחים: שיפוד כבד ושיפוד לבבות – טעימים. את הארוחה אכלנו במרפסת החיצונית המוצלת בשמשיות (בפנים יש רק דלפק ישיבה אחד. אם אתם מחפשים מיזוג עוצמתי – תמצאו אותו בשירותים), שלמרות החום היה בה נעים ביותר, מן הסתם גם בזכות אבי סומך שישב איתנו חלק מהארוחה. מחירים: עסקית של 2 שיפודים, תוספות וסלטים – 54 ₪, שיפוד ותוספות בצלחת – 40 ₪, בלאפה – 35 ₪, בפיתה – 30 ₪.

אם אתם עובדים או קונים באזור, או סתם עוברים שם, שיפודי התקווה במתחם מבנה בחולון הוא מקום ראוי לאכול בו. יש שם חניה חופשית גדולה חינם – רק היזהרו מהקונים הרבים שמגיעים למקום, ובמיוחד לסניף של רמי לוי שדורג במקום הראשון בסקר ראש השנה של ידיעות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר