סופי שבוע ב-Tusha ברמת החיל: ג'ז ובוקר בשישי

סופי השבוע בבית הקפה-פטיסרי ברמת החייל מתחממים: ג'אז בערבי חמישי וארוחות בוקר בשישי

בית הקפה-פטיסרי Tusha אינו נח על שמריו, ומציע אופציות חדשות לסוף השבוע. לילות הקיץ של ימי חמישי מתחממים, והחל משעה 21:30 בערב מתקיימת במקום הופעה חיה של הרכב שלושה נגנים המנגנים ג'אז ובלוז. מלבד למוזיקה ולתפריט המפנק של בית הקפה המסוגנן, מוגש על חשבון הבית ליושבים במקום פונץ' אלכוהולי ופירותי.

סוף השבוע ממשיך בבוקר שישי, עם מזנון הבוקר החדש של Tusha. החל מהשעה 8:30 בבוקר ועד לשעה 14:00 (כיאה ליום שישי של מאחרי קום תל אביביים טיפוסיים), נפתח במקום בר עשיר ביותר ,במחיר של 49 ₪ לסועד, המציע מגוון לחמים ומאפים משובחים הנאפים במקום , סלטים טריים, גבינות מחלבה, פירות וביצים. המזנון הינו חופשי, כאשר מבחר הגבינות, הסלטים ודברי המאפה משתנים משבוע לשבוע. חלק מהיצע המזנון כולל, לדוגמא:

2 ביצים לבחירה; מיני סמבוסקים במילוי גבינה/ גבינה ותרד; יוגורט עם גרנולה תוצרת בית; סלט ירוק; סלט פסטה קר; פטה שלושה סוגי גבינה; גבינות מחלבה; מגוון לחמים תוצרת המקום; ממרחים שונים; פלטת פירות העונה; מבחר עוגות אינגליש; מיצים טבעיים ושתייה חמה.

ולסיום, איך אפשר שלא להשלים את יום השישי בקניות לשבת: ב Tusha מציעים מכל מגוון המוצרים העשיר של הפטיסרי גם בtake away . המאפים מיוצרים מחומרים איכותיים הכוללים שוקולד בלגי מובחר, בצקי חמאה בלבד, שמנת טרייה ומועשרת ופירות טריים, המקנים להם טעם ייחודי ומרקם עשיר, וקולקציית הקיץ כוללת גם לחמים מבוססים על מחמצות טבעיות ללא חומרים משמרים, הנאפים בתנור לבנים. כל אלו יגרמו לסוף השבוע לעבור בצורה מתוקה במיוחד…

ההיצע כולל עוגות כגון גבינה אפויה, פרלין או טרטופי (60-130 שקל); פאיים כגון אגסים וקרם שקדים או טארט טאטן (69-100 שקל); אינגלישים כגון גזר או אספרסו (25 שקל); עוגיות – פקאן, פאדג'יות, שמנת קינמון ואחרות (25-32 שקל ל250 גר'); מוס אישי או טארטלטים (20 שקל ליחידה); וקראנצ'ים – שוקולד אגוזים, חלבה, פרג ועוד (29 שקל).

Tusha
הברזל 6 רמת החייל, 03-6449973
שעות פתיחה: ראשון-חמישי 07:00-24:00
שישי: 07:00-14:00 שבת: ממוצאי שבת עד 01:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר