סופי שבוע של רכיבה על אופניים בישרוטל פונדק רמון

במהלך סופי השבוע, שיתקיימו בהדרכתו המקצועית של סגן אלוף ישראל ברכיבה על אופניים, בן קדמי, יתקיימו 3 מפגשים בהם ילמדו המשתתפים רכיבת אופניים בסיסית כולל השימוש הנכון בגוף, רכיבה בשטח כולל עליות טכניות וקפיצות מדרגה, סיבובים במהירות גבוהה ועד לימוד מסלול, כולל רכיבה בשטח

בנובמבר ובדצמבר יערכו במלון ישרוטל פונדק רמון סופי שבוע משולבים בקורסי רכיבה על אופניים.

במהלך סופי השבוע, שיתקיימו בהדרכתו המקצועית של סגן אלוף ישראל ברכיבה על אופניים, בן קדמי, יתקיימו 3 מפגשים בהם ילמדו המשתתפים רכיבת אופניים בסיסית כולל השימוש הנכון בגוף, רכיבה בשטח כולל עליות טכניות וקפיצות מדרגה, סיבובים במהירות גבוהה ועד לימוד מסלול, כולל רכיבה בשטח.
מחיר ההשתתפות בסוף השבוע הכולל אירוח של 2 לילות על בסיס חצי פנסיון והשתתפות בקורס רכיבה על אופניים הוא 1,345 ₪ לאדם בחדר זוגי.
סופי השבוע של רכיבת אופניים יתקיימו במועדים הבאים: 4 בדצמבר עד ה- 6 בדצמבר,18 בדצמבר עד ה- 20 בדצמבר.

ישרוטל פונדק רמון, המוגדר כמלון אופניים וממוקם באזור מצפה רמון, מציע במהלך כל השנה תוכנית מיוחדת לציבור רוכבי האופניים המחפש טיולי אופניים בנגב. לאורחים ניתנת הזדמנות לטייל באופניים בסביבת מכתש רמון וליהנות משרותי אופניים מיוחדים, ביניהם:
• מפת כיס הכוללת מידע ו- 7 מסלולי אופניים ייחודיים שהוכנו במיוחד לאורחי ישרוטל פונדק רמון.
• מקום לטיפול באופניים לאחר רכיבה, עם אפשרות לשטיפה ולתיקון האופניים
(קיים שת"פ עם חברה המשכירה אופני הרים ומעניקה גיבוי מקצועי לתיקונים ושירותי חילוץ במידת הצורך).
• הרוכבים היוצאים לשטח יכולים להזמין "ערכת יציאה לשטח" הכולל פאואר ג'ל, חטיפי אנרגיה ומשקאות איזוטוניים, או לחילופין כריכים ופרות.
• מדריך אופניים המשלב את תפקידו עם היותו מדריך טיולים מוסמך. במסגרת אחריותו, ייעץ המדריך לאורחים לגבי מסלולי הרכיבה באזור וכן יצטרף לקבוצות רוכבים שייצאו לשטח, ידריך אורחים ברכיבת שטח ועוד.

הזמנות בישרוטל ישיר – 1-800-800-808

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר