סופרמרקט בראשית למזון אורגני, מוצרי טבע ובריאות נפתח במרכז הקניות בסגולה, פתח-תקוה

בסופרמרקט הענק, שבו למעלה מ-4000 מוצרי מזון אורגני, מתוכננות סדנאות בריאות והדרכות של מיטב המומחים לתזונה נכונה. המנכ"ל מיקי אטלס: "הקהל הישראלי מחפש מזון בריא יותר"

בראשית – סופרמרקט ענק למוצרי טבע, מזון אורגני ומוצרי בריאות, נפתח במרכז הקניות בסגולה, פתח-תקווה.
הסופרמרקט, שבו למעלה מ- 4,000 מוצרים ב- 15 מחלקות שונות, מציע לקהל מגוון עשיר של מוצרי טבע ובריאות. כוונת היזמים היא הקמת רשת למזון אורגני ברחבי הארץ.

מחלקת הגבינות מציעה מגוון גבינות ממחלבות שונות הכולל גבינות צאן, עיזים ובקר, והכל טבעי או אורגני, וללא חומרים משמרים.
במחלקת הלחמים ישנם סוגי לחמים ממאפיות המתמחות בלחמים טבעיים ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל. הלחמים הם של חברות הרדוף, אדמה, לחם השדה ועוד.
לצד זאת, ניתן למצוא מיצי פירות אורגניים, פירות יבשים אורגניים של חברות מובילות וכל סוגי השמנים למאכל ולתיבול, וגם מוצרים ללא סוכר.
במחלקת הויטמינים קיימים ויטמינים ותוספי תזונה של סולגר, GNC, NOW, אלטמן, נוטילייף, הדס ועוד. בנוסף לכך, יש מבחר צמחי מרפא שונים ושמנים ארומותרפיים.
כמו כן נמכרים במקום מוצרים במיוחד עבור ספורטאים, וכן חטיפי חלבון ואנרגיה. בסופרמרקט הוקמה מחלקת פארם טבעית ובה טואלטיקה, מוצרי היגיינה, צבעי שיער טבעיים, דאורדורנטים, משחות שיניים, סבונים, מוצרי טיפוח וגם מוצרים עבור תינוקות.

במקום מתוכננות סדנאות בריאות והדרכות של מיטב המומחים לתזונה נכונה.
בימים אלה עלה לרשת האינטרנט אתר סופרמרקט בראשית( www.bereshitorg.org.il) המאפשר לקהל לבצע הזמנת מוצרים ישירות לביתם.

לדברי מיקי אטלס, מנכ"ל בראשית, "שוק המזון האורגני בישראל הולך וגדל בהתמדה. מגמת השוק היא בגידול מתמיד העומד מעל 20% בשנה. הקהל הישראלי מחפש מזון בריא יותר ובמחירים שווים לכל נפש. המזון אצלנו בבראשית הוא על בסיס של חומרים טבעיים או אורגניים ומוגש בדיוק כמו בכל סופרמרקט החל ממוצרי מזון ועד לחומרי ניקיון אקולוגיים. בכוונתנו למצב את הסופרמרקט כמוקד משיכה לקהל תושבי איזור השרון והשומרון ובהמשך להרחיב את הפעילות ולהקים רשת למזון אורגני ברחבי הארץ".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר