סופר קרמיק מציגה עיצוב בכחול ולבן

רשת 'סופר קרמיק – ויה ארקדיה' משווקת באופן בלעדי סדרת אריחים של חברת MARAZZI הספרדית, בצבעי לבן ובגוונים שונים של כחול. האריחים, מסדרת 'Melodia de la natura' נוצרו בהשראת צבעים מהטבע

שילוב הצבעים הישראלי כחול ולבן שולט במפת הטרנדים ב-60 השנים האחרונות, ועכשיו נכנס גם לחדר האמבטיה ולחדר המטבח. רשת 'סופר קרמיק – ויה ארקדיה' משווקת באופן בלעדי סדרת אריחים של חברת MARAZZI הספרדית, בצבעי לבן ובגוונים שונים של כחול.

האריחים, מסדרת 'Melodia de la natura' נוצרו בהשראת צבעים מהטבע. ניתן לחפות בעזרתם את קירות ורצפות חדר האמבטיה או המטבח והם ממלאים את החלל בצבעים חיים ומוארים.

את האריחים הצבעוניים מבית MARAZZI ניתן להשיג במרקם חלק וגם עם דוגמאות שונות – כל דוגמא מעניקה לחדר אווירה שונה: אריחים פרחוניים לאווירה קלאסית, אריחים עם צורות הנדסיות לאווירת רטרו ואריחים עם דוגמאות שונות של גלים לאווירה מודרנית.

סדרת 'Melodia de la natura' היא סדרה מלאה, הכוללת בתוכה הן אריחי ריצוף והן אריחי חיפוי ודקורים ופסים תואמים. סדרה זו מגיעה בשלושה גוונים: כחול, ירוק וכתום. מחיר לדוגמא: החל מ- 140 ₪ לפני מע"מ למ"ר.


'סופר קרמיק – ויה ארקדיה' הנה הרשת הגדולה בישראל לשיווק מוצרי גמר לבית ובהם – ריצופים, חיפויי קיר, ברזים, כלים סניטרים, בריכות שחיה ועוד. ל'סופר קרמיק – ויה ארקדיה' סניפים בכל רחבי הארץ והיא פועלת בסקטור הלקוחות הפרטיים, לקוחות בנה ביתך, קבלנים אדריכלים, ומעצבי פנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר