סופ"ש של גורמה, יין וים במלון דניאל בהרצליה פיתוח

סוף שבוע חוויתי של יין, זריחות ושקיעות רומנטיות אל מול חופי הים התיכון. זה מה שמבטיחים בתאריכים 30.5-31.5 במלון דניאל בהרצליה פיתוח בשיתוף "יקבי ברקן", בסופ"ש שויכלול הרצאות ייננים לצד טעימות, ארוחות גורמה, וחוף ים פרטי

סוף שבוע חוויתי של יין, זריחות ושקיעות רומנטיות אל מול חופי הים התיכון. זה מה שמבטיחים בתאריכים 13-14/6 במלון דניאל בהרצליה פיתוח בשיתוף "יקבי ברקן", בסופ"ש שויכלול הרצאות ייננים לצד טעימות, ארוחות גורמה, וחוף ים פרטי.

במהלך סוף השבוע יקיימו יקבי ברקן שתי הרצאות שיועברו ע"י עמיר אברהמי, היינן הראשי המוכר מתוכנית הטלוויזיה "קרב סכינים", בוגר ייננות באוניברסיטת אדלאיד שבאוסטרליה.

ההרצאה הראשונה תועבר ביום שישי 13/6 בשעה 18:00 – סדנה של יינות יקבי ברקן ויינות סגל על תרבות היין בישראל ובעולם. הסדנה תכלול: טעימת 4 יינות מסוגים שונים, ארומות הגפן בכרם, חושי הטעם והריח (הבדלים בין נשים לגברים), סגנונות של יין בישראל לעומת מדינות אחרות, התיישנות בחביות עץ אלון, כיצד בוחרים יין לפי התווית, יין בריאות, סטטיסטיקות צריכה של יין בישראל ובעולם, התאמת יין לאוכל.

ההרצאה השנייה תועבר בשבת 14/6 ב- 12:00, עם טעימה השוואתית של הכוס הנושמת "אייש" לעומת כוס רגילה סטנדרטית, מהי חשיבותה של כוס הקריסטל בטעימות יין, הפרדת ארומות על גבי הקריסטל למרכיבי היין ועוד.

אורחי סוף השבוע ייהנו מאירוח חוויתי וקולינרי בחדרי המלון עם נוף לים התיכון, ארוחות במסעדת "המינגווי" בניצוחו של השף קולין גילון, בריכה חיצונית, גישה לחוף פרטי, פינות מנוחה מוצלות וערסלים לשימוש חופשי מסביב לבריכה, ועוד.

מחיר החבילה הכוללת את סדנאות היין: 1,100 ש"ח לזוג על בסיס חצי פנסיון.

מחלקת ההזמנות: טל. 09-9520808

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר