סופ"ש של קולינריה ירושלמית במלון פרימה רויאל

היוזמה לסוף השבוע הוא של מנהלת המלון, יפה בן דוד, וזאת במטרה, כפי שהיא אומרת, "להביא קהל ממוקד ואנין למלון וליצור עבורו חוויה ייחודית". במהלך שלושת הימים ישתתפו אורחי המלון שירשמו מראש לחבילה הייחודית בלא פחות מארבע סדנאות בישול

בית המלון פרימה רויאל בירושלים בשיתוף עם השף והבעלים של מסעדת בטי פורד התל-אביבית, זיו בן צבי, יקיימו ב- 12-14.3 סוף שבוע גורמה במיוחד לאורחי המלון, שיכלול סדנאות בישול ייחודיות.

היוזמה לסוף השבוע הוא של מנהלת המלון, יפה בן דוד, וזאת במטרה, כפי שהיא אומרת, "להביא קהל ממוקד ואנין למלון וליצור עבורו חוויה ייחודית". במהלך שלושת הימים ישתתפו אורחי המלון שירשמו מראש לחבילה הייחודית בלא פחות מארבע סדנאות בישול.

ביום חמישי של סוף השבוע המיוחד יעביר בן צבי סדנת "גורמה ברגע", בה ילמדו המשתתפים להכין ארוחות גורמה איכותיות, מהירות ולא יקרות.
בהמשך היום תתקיים סדנה על יינות, וביום שישי יעביר בן צבי במשותף עם שף המלון, אהרון עליאן, סדנה בשם "מרקים בין שתי ערים", שתתמקד, איך לא, במרק.
ביום שבת יעברו המשתתפים סדנה בה ילמדו כיצד לבשל, לשתות ולרפא עם צמחים. את הסדנה יעביר אמיר מחברת עשבי קדם.

בין לבין יצאו האורחים לסיור מיוחד בשוק מחנה יהודה, שייערך ביום שישי בליוויו של מספר הסיפורים הירושלמי הידוע דביר סורמאלו, נכדו של סורמאלו הגדול, ויצפו בסרט "שוקולד" בכיכובה של ג'ולייט בינוש.

"סוף שבוע זה הוא חלק מקונספט כולל", אומרת יפה בן-דוד, מנהלת המלון הירושלמי ברשת פרימה המונה שמונה בתי מלון ברחבי הארץ. "בהמשך יועברו סדנאות גם במלונות אחרים ברשת. האירוע הבא יתקיים בספא קלאב ים המלח ויכלול קולינריה, דיאטה ובריאות לנשים".

חבילת האירוח המיוחדת, הכוללת את ארבע הסדנאות על בסיס חצי פנסיון, עולה 1,750 ₪ לזוג או 1,594 ₪ ליחיד, וצפויים להשתתף עד 100 איש.


לו"ז סוף שבוע גורמה:
יום חמישי 12/3
קבלת פנים בסלון המלון עם תה מסאלה וסחלב חם לצלילי פסנתר
סדנת בישול גורמה ברגע בהנחיית זיו בן צבי
ארוחת ערב
סדנת יין – יין אדום, לבן, ומה שביניהם
הקרנת הסרט שוקולד- בכיכובה של ג'ולייט בינוש


יום שישי 13/3

"שופן ושמפיין" – ארוחת בוקר לצלילי פסנתר בליווי יינות מבעבעים
סדנת בישול- מרקים בין שתי ערים, עם השף זיו בן צבי והשף אהרון עליאן
סיור רגלי בשוק מחנה יהודה עם מספר הסיפורים סורמליו
מקבלים את השבת בלובי המלון,עם הרכב ג'אז וקוקטייל הבית.
ארוחת ערב

יום שבת 14/3
ארוחת בוקר
סדנת צמחים לבישול שתייה ומרפא עם אמיר מעשבי קדם
ארוחת צהריים (למזמינים מראש).
 

מלון פרימה רויאל
רח' מנדלה מוכר ספרים 3
שכונת טלביה, ירושלים
טל. 02-5607111
[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר