סטארבקס בוחנת מכירת קפה בדולר עם מילוי חוזר חופשי

כפי שדיווחנו באכול ושאטו , רשת הקפה העולמית סטארבקס נלחצת מהתחרות הגוברת מרשתות המזון המהיר ובראשן מקדונלדס , ובוחנת עתה מכירת קפה בדולר אחד בלבד, כולל מילוי חוזר ללא תשלום נוסף.

הבדיקה נעשית בחנויות סטארבקס באזור סיאטל, מושב מטה החברה, כאשר מחיר זה נמוך לעומת 1.50 דולר עד 4 דולר שהחברה מחייבת עבור קפה, בהתאם לגודל ולטעם.

המחיר של דולר אחד חותך מחירי קפה רגילים אצל מתחרים כמו מקדונלדס ודנקין דונאטס, שהמחירים אצלם מתחילים בטווח של דולר.

לסטארבקס יש כ- 15,000 סניפים ברחבי העולם, מהם 10,000 בארה"ב.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה