סטארבקס סובלת מירידה במכירות בגלל המשקה הפופולרי Frappuccino

האם רשת סטארבקס ירתה לעצמה ברגל כאשר הציגה את המשקה הפופולרי Frappuccino? מסתבר שכן, כי לאחרונה מתרבים הסימנים להאטה מסויימת במכירות.
הרשת שהתרגלה להציג גידול של 16% בשנה, מציגה בחודשים האחרונים גידול של ,6-8% ובחודש יולי האחרון גידול של 4% בלבד.

דוברי הרשת סבורים כי החום הרב ששרר בארה”ב בחודש יולי גרם לדרישה גבוהה במיוחד ל- Frappuccino המתוק והקר, שהוא משקה שנדרש זמן להכנתו, ואשר יצר תורים ארוכים במיוחד בכל נקודות המכירה של סטארבקס בארה”ב.
יחד עם זאת סבורים מספר אנליסטים כי ההתרחבות העצומה של הרשת, שתכלול הקמה של עוד 2,000 חנויות השנה, יוצרת רווייה בנישה של קפה חווייתי.

התייחסות TRENDS: לסטארבקס כל המאפיינים של רשת מזון מהיר – הגשה עצמית ותשלום מראש עבור הקפה, סבב גבוה של לקוחות. מאכלים או משקאות אשר נדרש זמן רב יחסית להכנתם אינם מתאימים לקטגוריה זו, והם גורמים לתסכול ולנטישה לטובת רשתות מתחרות.


מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
www.trends-news.com






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה