סטארקיסט בקמפיין טלוויזיה לטונה 5% שומן

הקמפיין, הכולל סרטון טלוויזיה, עיתונות ופעילות בנקודות המכירה, מציג את טונה סטארקיסט 5% שומן בטעמים – מוצר חדש בארץ ובעולם, בטעם המוכר של טונה בשמן אך עם מחצית מכמות השמן

חברת טונה סטארקיסט יוצאת בקמפיין להשקת טונה 5% שומן, בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום אליקים-הרמן-נהרדעא.

הקמפיין, הכולל סרטון טלוויזיה, עיתונות ופעילות בנקודות המכירה, מציג את טונה סטארקיסט 5% שומן בטעמים (טבעי, לימון ופלפל ועשבי תיבול) – מוצר חדש בארץ ובעולם, בטעם המוכר של טונה בשמן אך עם מחצית מכמות השמן.

סרטון הטלוויזיה מציג סיטואציה מהחיים בה בני זוג נמצאים בשלב של "גילוי" המוצר על המדף בסופר והדיאלוג הבלתי צפוי שהוא מעורר בהם.

קרדיטים:
משרד פרסום: אליקים-הרמן-נהרדעא
מנהל תקציב: דני אליקים
מנהל קריאייטיב: שאול אלון
ארטדיירקטור: עוזי מיכאלי
קופירייטר: איילת לובראני
בימאית: דפנה לוין
חברת הפקות: ישי הדס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר