סטור נקסט: זוגלובק מאבדת לראשונה את הובלת שוק הפסטרמות לעוף טוב

לראשונה מאז הקמתה מאבדת "זוגלובק" את המקום הראשון בשוק הפסטרמות לטובת עוף טוב.
על פי נתוני "סטור נקסט" לחודש מרץ 2006, "עוף טוב" מובילה עם נתח שוק כספי של 27.4%, "טירת צבי" עם נתח שוק של 21.6%, ו"זוגלובק" מאחור עם 21.1% בלבד.

את ההצלחה מייחסים ב"עוף טוב" לזכותה של סדרת הפסטרמות בשיטת התיבול הכפול, שהביאה בשנה האחרונה להכפלת נתח השוק של החברה בקטגוריית מעדני בשר ארוזים, עם גידול של 105.9%, והביאה אתוק כולו לצמיחה של 13.9% (ע"פ נתוני "אי. סי. נילסן", פברואר 2006).

מיכה גבעון, סמנכ"ל השיווק של "עוף טוב", אומר: "המהפך הינו תוצאה של מחקר ושיפור שיטות הייצור בעוף טוב, שהגישו לצרכן הישראלי את סדרת הפסטרמות בשיטת התיבול הכפול, לחוויית טעם מלאה ועשירה יותר. הצלחת הסדרה היתה הגורם המעודד את צמיחתו של שוק הפסטרמות כולו,ואנו רואים בכך עדות להצלחתה של הסדרה. בעקבות ההיענות האדירה מצד השוק, נמשיך ונפתח את הסדרה, כדי להגיש לקהל הישראלי את מוצרי הפסטרמה הטעימים והאיכותיים ביותר".

"עוף טוב" לקחה סיכון כאשר החליטה ליצור זהות מותגית חדשה, אך ראתה בצעד זה מהלך הכרחי, על מנת לבדל את מוצריה וליצור תנופה שיווקית לקראת פריצה הסדרות החדשות של החברה.
כחלק ממהלך המיתוג המחודש החליטה "עוף טוב" לאחד את כל מותגי התשלובת (ביניהם: "מילי" ו"הוד לבן") תחת קורת גג אחת, ולהתמקד בהמחשת אפקט החוויה של המוצרים.
כחלק מרענון הזהות המותגית עברו אריזות המוצרים עיצוב מחודש, שכלל הוספה של תמונות עם הצעות הגשה, ושידרוג כלל האריזות לשפה מותגית אחידה, תוך כדי שמירה על הצבע הירוק – שהפך למייצג של "עוף טוב", ונתפס כחלק מנכסיות המותג.

בנוסף החליטה "עוף טוב" ליצור אחידות בגודל האריזות,ולייצר את כולן בגודל אחיד של 700 גרם במוצרי המנה העיקרית (לבד מאריזות מיוחדות ל"שופרסלדיל"). כמו-כן שודרגו אריזות המוצרים באמצעות הוספת זיפר לפתיחה במוצרי המנה העיקרית, המאפשר פתיחה קלה ונוחה לשימוש חוזר. את מוצרי הפסטרמה החליטה עוף טוב לרענן בעזרת קופסאות חדשות, המבטיחות שמירה על טריות המוצרים.


תשלובת עוף טוב נסדה בשנת 1979,ומתמחה במוצרי עוף מוכנים בעלי ערכים תזונתיים גבוהים. סדרות המוצרים של עוף טוב מרוכזות בשלוש קטגוריות עיקריות: מנה עיקרית (הכוללת שניצלים, קציצות עוף, המבורגר וקבב עוף), נקניקיות, ומנה קלה (הכוללת פסטרמות ונקניקים).


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר