סטיב ג'ובס רושם פטנט על שירות לרכישת קפה בסטארבקס ללא תור

המערכת החדשה תאפשר לסטארבקס לאחסן בבסיס הנתונים שלה את הקפה המועדף על הלקוח המתמיד. כאשר ההזמנה תהיה מוכנה יקבל הצרכן הודעת SMS לגשת לדלפק שם ימתין לו הקפה שהזמין

סטיב ג'ובס, היזם הבלתי נלאה והמנכ"ל של APPLE, מנסה לרשום פטנט על שירות חדש, שיאפשר לבעלי טלפון סלולרי להזמין באמצעותו קפה בחנות הסמוכה של סטארבקס, ולקבל את הזמנתו בלי שיצטרך לעמוד בתור, ארוך ככל שיהיה.
כך מדווח TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות.

הבקשה לפטנט הוגשה לפני כשבועיים, והיא מציגה מערכת של שיתוף פעולה בין APPLE לסטארבקס, שתאפשר לבעלי ה- iPHONE לא רק להזמין את הקפה המועדף עליהם, אלא גם להוריד את השיר האהוב עליהם כדי להעצים את ההנאה שבלגימת הקפה.
כאשר ההזמנה תהיה מוכנה יקבל הצרכן הודעת SMS לגשת לדלפק, שם ימתין לו הקפה שהזמין.

המערכת החדשה תאפשר לסטארבקס לאחסן בבסיס הנתונים שלה את סוג הקפה המועדף על הלקוח המתמיד, כך שכל מה שיהיה עליו לעשות, הוא ללחוץ על כפתור ייעודי ב- iPHONE כדי שאנשי סטארבקס יבצעו את ההזמנה.

התייחסות TRENDS: אכן קונספט שיווקי פשוט וקולע, המתאים לחברות ענק. כך מיליוני המשתמשים ב- iPHONE, אשר סביר להניח כי חלק גדול מהם מבקרים בקביעות בבתי הקפה של סטארבקס, ישמחו ליהנות מפריבלגיה כזו שתחסוך מהם עמידה מעצבנת בתור.
הצלחת המיזם החדש תשמש תמרור לשיתופי פעולה נוספים של APPLE, ולגורמים אחרים שילמדו היטב את כתב הפטנט במטרה למצוא דרך לעקוף אותו.



מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
www.trends-news.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר