סידס בקמפיין חסויות בטלוויזיה ובמשחק אינטראקטיבי עם עוגיות HIT

תשדיר הקמפיין מציג הופעה "חיה" של עוגיית HIT העומדת במרכז הבמה ומקבלת ספוט משלה בעת שהיא מבצעת קטע מהשיר He's got the whole world in his hands.

סידס רק הטוב ביותר, המייבאת ומשווקת בישראל מותגי מזון בינלאומיים, עלתה בקמפיין חסויות בטלוויזיה ובמשחק אינטראקטיבי בשיתוף 'ארץ נהדרת' עם עוגיות HIT של חברת 'באלסן'.

הקמפיין, באמצעות ציבלין תקשורת צעירים, עלה תחת המסר: "היט זה ל- HIT, עוגיות שוקולד, חלב וקפוצ'ינו", ויכלול ספוטים בטלוויזיה, פעילות אינטרנט בהשקעה כוללת של 1.6 מיליון שקלים.

תשדיר הקמפיין מציג הופעה "חיה" של עוגיית HIT העומדת במרכז הבמה ומקבלת ספוט משלה בעת שהיא מבצעת קטע מהשיר He's got the whole world in his hands.
החסות מסתיימת בקריינות: "היט זה ל- HIT . עוגיות שוקולד, חלב וקפוצ'ינו".

במסגרת המשחק האינטראקטיבי בשיתוף עם 'ארץ נהדרת' יתבקשו הגולשים באתר לענות על שאלות הקשורות בקטעים ששודרו בתוכנית 'ארץ נהדרת'. תשובות נכונות יזכו את הפותרים בעוגיות HIT שישמשו כנקודות במשחק. המנצח יהיה זה שיצבור מקסימום נקודות-עוגיות, והוא יזכה במארז עוגיות HIT לביתו.

קרדיטים:
מנהל קריאייטיב: אורן ציבלין
מנהל לקוחות: רפי טל
תכנון ורכש מדיה: נעמה מליחי
תקציבאית: קרן בוגדן
במאי: ניר בוקאי
הלחנה: תומר ואסף בירן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר