סידס תעלה בקמפיין טלוויזיה ואינטרנט לחטיף סניקרס

קמפיין טלוויזיה בשילוב אינטרנט לחטיף "סניקרס" (Snickers), תחת הסלוגן "אתה לא אתה כשאתה רעב"

חברת סידס, רק הטוב ביותר, יבואנית חטיפי Mars לישראל, עולה בקמפיין טלוויזיה בשילוב אינטרנט לחטיף "סניקרס" (Snickers), תחת הסלוגן "אתה לא אתה כשאתה רעב"  – You are not you when you are hungry .
בחברה אומרים כי מדובר בקמפיין הגדול ביותר של המותג בישראל, בתקציב של 2.5 מיליון ₪.

הקמפיין עולה בטלוויזיה ובאינטרנט, בהשתתפות השחקנית האמריקאית בטי ווייט, ויכלול גם נקודות מכירה ותחנות רכבת, בהן יוקרן הסרט בגרסת תלת מימד.
הקמפיין ייתמך במבצעים בכל נקודת המכירה.

גל סידס, סמנ"כלית השיווק של 'סידס', אומרת: "עליית הקמפיין הינה חלק מהאסטרטגיה השיווקית של חברת מרס העולמית, אשר החליטה להשקיע במותג בישראל, בעקבות עליית המכירות בשנה האחרונה ".

"סניקרס" הינו חטיף שוקולד חלב ובוטנים קלויים במילוי חמאת בוטנים וקרמל מבית Mars הנחשב לחטיף המוכר ביותר בעולם. חברת סידס – רק הטוב ביותר יבואנית ומשווקת מוצרי מזון איכותיים מכל העולם, ביניהם: חטיפי שוקולד מרס, שוקולד לינדט, עוגיות באלסן, ג'לי בלי.

www.sides.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר