סיורים לישראלים בברלין במחירים נוחים

חברת אינסיידר טורס/גבלינגר ברלין טורס מציעה סיורים בעברית בברלין ובגרמניה המזרחית, החל מ- 9 אירו לאדם

החל מהחודש מציעה חברת אינסיידר טורס סיורים בברלין, פוסטדם ודרזדן בעברית, במחיר נוח – החל מ -9 אירו לאדם. 

אינסיידר טורס פועלת בברלין יותר מעשר שנים ומתמחה בסיורי הליכה, אך בין  טיוליה יש גם טיולים באוטובוס. הטיולים יוצאים מדי יום, בכל מזג אוויר.
החל מקיץ 2008 היא פועלת בשיתוף עם חברת גבלינגר ברלין טורס ומציעה סיורים בעברית, בנוסף לסיורים הקיימים באנגלית ובספרדית. 

הסיורים בעברית מודרכים על ידי מדריכים מקצועיים, בעלי השכלה רלוונטית, המתגוררים בברלין ומכירים היטב את העיר. בהכנת הסיורים נעשה מחקר מקיף שכלל ראיונות עם ברלינאים ומציאת תיעוד היסטורי מקורי בארכיונים. 

עד 30 באוקטובר 2009 תציע אינסיידר טורס ארבעה סיורים קבועים בעברית.
בכל יום שני, רביעי ושישי ייצאו (בשעה 10:00) מרחבת המקדונדל'ס שמול תחנת הרכבת גן החיות (Zoologischer Garten) סיורי "המיטב של ברלין" – סיור להכרת העיר ברלין, שכולל את כל האתרים החשובים, פנינות ארכיטקטורה, ועוד מספר אתרים "סודיים".
בין היתר יבקרו המשתתפים במקום בו פעל חסיד אומות העולם; יצעדו בתוך "אנדרטת השואה" ויעברו בשער ברנדנבורג. בנוסף לכך יראו המטיילים חלקים מחומהת ברלין, צ'ק פוינט צ'ארלי, אי המוזיאונים, אלכסנדר פלאץ, פוטסדאמר פלאץ, אונטר דן לינדן, האוניברסיטה, השגרירות האמריקאית החדשה, יד הזיכרון של גרמניה, הרייכסטאג, הטופוגרפיה של הטרור, כיכר ג'נדרמרקט, פרידריך שטרסה, האופרה הממלכתית, המקום בו עמד הבונקר של היטלר, "רצועת המוות", עמוד הטלוויזיה, כיכר בבל בה נשרפו הספרים, בניין העיריה, ואתרים נוספים.
הסיור מסתיים בצמוד לרייכסטאג והמעוניינים יוכלו להכנס אליו.
מחיר ההשתתפות בין 9 ל- 12 אירו לאדם.

הסיור השני שמציעה החברה בעברית הוא סיור "ברלין היהודית והרייך השלישי", שיוצא בימי שלישי, חמישי ושבת בשעה 10:00 מן המקדונלד'ס. הסיור כולל בין היתר תחנת רכבת שממנה גורשו יהודים (ועוד כמה אנדרטאות שנמצאות מסביב לתחנה), את "הרובע היהודי" ואת בית הכנסת החדש, "החצרות" (האקשר מרקט), בית הספר התיכון היהודי, בית הקברות היהודי, "הבית החסר", מוזיאון לזכרו של חסיד אומות עולם, ואתרים נוספים ברובע מיטה.
מחיר ההשתתפות בין 9 ל- 12 אירו לאדם.

סיור נוסף הוא לעיר פוטסדם ולגני ארמונות סן-סוסי. זהו טיול מקיף ביותר בגני הארמונות של סן-סוסי; וקיימת אופציה (לא כלול במחיר הטיול) גם לבקר באחד הארמונות.שסיור בפוטסדאם לא יהיה שלם ללא ביקור בעיר העתיקה של פוטסדם, שעריה העתיקים וב"רובע ההולנדי". בחזרה לברלין תינתן אופציה לבקר עצמאית בבית ועידת ואנזה.
סיור זה יוצא בשעה 9:30 בימי שני וחמישי ועולה 12 – 15 אירו.

הנחות ניתנות לפנסיונרים מעל גיל 60, צעירים עד גיל 26, סטודנטים ומחזיקי כרטיס Welcome Card (כרטיס הנחות של רשות התיירות הברלינאית).

אינסיידר טורס מציעה גם סיור באוטובוס פרטי לדרזדן. זהו הסיור הארוך ביותר שמציעה החברה, והוא נמשך כ- 10 שעות. סיור של יום שלם שכולל בתוכו את מחיר ההגעה. במחיר הטיול כלולה ההסעה וההדרכה.
מחיר הטיול 45 אירו למשתתף, זול יותר ממחיר הנסיעה ברכבת לדרזדן ללא הדרכה. הטיול לדרזדן יוצא בימים ראשון ורביעי בשעה 9:00.

כל אחד יכול להצטרף לסיור היהודי ולסיור "המיטב של ברלין" ללא הרשמה מוקדמת. במקרה של הטיולים לדרזדן ולפוטסדם, יש להירשם מראש:
([email protected] או [email protected]).
לרוב הטיולים יש להצטייד בכרטיס נסיעה של התחבורה הציבורית בברלין (כרטיס אחד שטוב לכל אמצעי התחבורה), אותו רצוי לקנות בכל מקרה עם ההגעה לעיר.
פרטים על כרטיסי הנסיעה באתר רשות התחבורה של ברלין www.bvg.de.

בנוסף מוצעים סיורים באנגלית ובספרדית – בין היתר בנושא המלחמה הקרה (מונחה בין היתר על ידי אדם שהיה קצין במודיעין הבריטי בברלין), הרייך השלישי (מונחה בין היתר על ידי יועץ לסרט מבצע ואלקירי של טום קרוז), סיור חיי לילה וסיור לאתר ההנצחה למחנה הריכוז זאקסנהאוזן (מונחה על ידי מדריך שעבר הכשרה באתר ההנצחה). גם סיורים אלה מודרכים על ידי מומחים בתחומם ומוצעים במחירים נוחים.
ניתן להזמין מן החברה סיורים פרטיים בכל הנושאים, כולל לקבוצות סגורות.

ליצירת קשר: נדב גבלינגר – [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר