סיורי אוכל באירופה במחירים משתלמים

בחרנו מספר סיורים קולינריים שיכירו לכם את המנות הכי שוות בכל יעד ואת המטבח המקומי באופן הטוב ביותר
ברחבי אירופה מתגוררים לא מעט ישראלים שהפכו את התחביב הגסטרונומי למקצוע של ממש ומקיימים סיורים ברחבי הערים. בחרנו מספר סיורים קולינריים שכאלה שיעניקו לכם חוויה מרתקת וטעימה

אירופה היא מעצמה של תרבות והיסטוריה, אך היא גם מעצמה קולינרית נהדרת במיוחד. אם אתם פודיז מושבעים, נהנים לטעום מנות חדשות ובעיניכם טיול מושלם הוא טיול שטועמים בו הכל מהכל, אתם חייבים לצאת לטיול קולינרי ביעד בו אתם מבקרים. ברחבי אירופה מתגוררים לא מעט ישראלים שהפכו את התחביב הגסטרונומי למקצוע של ממש, ומקיימים סיורים ברחבי הערים הנבחרות. בחרנו מספר סיורים קולינריים שכאלה, שיכירו לכם את המנות הכי שוות בכל יעד, את המטבח המקומי באופן הטוב ביותר, ויעניקו לכם חוויה מרתקת ביעד הנבחר וטעימה במיוחד!

ברלין – איתי נוביק

ברלין הינה אחת הערים המעניינות ביותר מבחינה קולינרית. מצד אחד מדובר בעיר עם היסטוריה גסטרונומית מצומצמת למדי, אך מאידך, היא מציעה למבקרים בה חוויה של התחדשות קולינרית מיוחדת במינה. בשנים האחרונות חווה ברלין פריחה מדהימה בכל הנוגע לסצנת האוכל המקומית. שווקי אוכל טרנדיים נפתחים באזורים שונים בעיר, מנות חדשות הופכות לחלק בלתי נפרד מהתפריט המקומי, ומה שהסתכם בעבר בנקניקיה בלחמנייה לצד כרוב כבוש, הופך למטבחי פיוז'ן מדהימים המשלבים ישן עם חדש.

תוכלו למצוא טיסות לברלין במחירים אטרקטיביים במיוחד, ולשלבן ביחד עם סיור קולינרי מרתק בעיר המיוחדת הזו. איתי נוביק, המתגורר בברלין כבר לא מעט שנים, מתמחה בקולינריה של ברלין וגרמניה בכלל. מלבד היותו שף פרטי, יזם ומייעץ לעסקים בתחום המזון, הוא גם מדריך טיולים קולינריים אינטימיים ברחבי העיר היפה.

במהלך הסיור תוכלו להיחשף להיסטוריה הקולינרית של ברלין באמצעות ביקור במוסדות אוכל מרכזיים ושווקי אוכל מסורתיים, בהם תוכלו ליהנות ממנות מקסימות במעדניית דגים מיתולוגית, מרציפן בעבודת יד וחנות גבינות נפלאה. הסיור יחשוף אתכם למטבחי המהגרים השונים, שהשפיעו מאוד על הפן הקולינרי של גרמניה כולה, עם "תיבול" של המתכונים המובילים, דרכי ההכנה המיוחדות והסיפורים שמאחורי המנות השונות.

עלות הסיור: 30 יורו לאדם, להזמנות: איתי נוביק

אמסטרדם – גיא וענבל כץ

גיא וענבל כץ אוהבים לארח, אוהבים לאכול, אוהבים מאוד ישראלים, ויותר מכל – אוהבים אחד את השניה ואת העיר אמסטרדם. התשוקה לאנשים, לאוכל ולעיר ההולנדית היפה, נפגשת בכל סיור מחדש, כשהשניים מראים לתיירים הישראלים את אמסטרדם דרך המוסדות הקולינריים הכי מעניינים שבה.

גיא וענבל כץ, ששמם הרשמי הוא streat Bites"", מתמקדים בסיוריהם הקולינריים בשוק הגדול ביותר באמסטרדם – "אלברט קאופ", וחושפים את המשתתפים לתרבות הגסטרונומית המקומית המיוחדת, של הצ'יפס, ההרינג והמיונז שבה,  אך גם למנות הרבה פחות שגרתיות, שמקורן הוא במטבחי מהגרים. במהלך הסיור תוכלו לטעום מאכלים דרום אמריקאיים, טורקיים, אינדונזיים, ואפילו מרוקאיים שהחלו לנקד את הולנד אט אט עם גלי ההגירה האחרונים. מה בתפריט? גבינות הולנדיות מהממות, בננה בציפוי פנקייק, אמפדנס אינדונזי מדהים, ושפע של מנות קטנות וגדולות המשלבות בין המטבח המסורתי לאוכל פיוז'ן טעים במיוחד.

עלות הסיור: 50 יורו לאדם, להזמנות: דף הפייסבוק  Streat Bites

רומא – מיכל מילרד

עם רזומה של לימודי קולינריה בפריז, התמחות במסעדה מובילה ביפן, עבודה במסעדת "מסה", בקונדיטוריה של מלון "ממילא" בירושלים, ורומן ארוך שנים עם רומא – מיכל מילרד הופכת את עיר הבירה של איטליה להכי טעימה שרק אפשר. סיוריה הקולינריים, הממותגים תחת השם "Eating The World", לוקחים את המשתתפים בהם לחוויה שהיא הרבה יותר מאוכל – היא גם מעבירה תרבות שלמה. במהלך הסיור מכירים המשתתפים את המנטליות הרומאית, את המאפים הכי שווים בעיר, את תרבות הקפה האיטלקית, ואפילו לומדים איך להכין מנות פסטה מהמטבח המקומי. הכינו את החך למנות כמו: גבינת פיקורינו עם פטריות כמהין, מאפה נימוח עם הדרים וקרם ריקוטה, ארטישוק יהודי במתכון מסורתי, ואפילו תזכו לבקר בגלידריה מפורסמת עם היסטוריה של מעל מאה שנים!

עלות הסיור: 80 יורו לאדם, להזמנות: דף הפייסבוק  Eatingtheworld

לונדון – איתי לוין

בהשכלתו, איתי לוין הוא מהנדס מערכות מידע, אך התשוקה האמיתית שלו ללא ספק נמצאת באוכל. את מערך הסיורים הקולינריים בלונדון, מפעיל לוין עם מדריכים נוספים המספקים למשתתפים הצצה לחלק הכי טעים של העיר. וכשמדובר בבירת אנגליה, מדובר בחוויה קולינרית נהדרת במיוחד.

הסיור הקולינרי מתמקד בשכונה הצעירה והמתחדשת "שורדיץ'", ובמהלכו תוכלו לטעום בין השאר פיש אנד צ'יפס מסורתי, שוקולד מעולה, ובייגלה במתכון יהודי שעובר מדורי דורות (לצד בירה, כמובן).

עלות הסיור: 30 פאונד, להזמנות: מערכת ההזמנות באתר "שאל לונדוני"

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר