סיור במנהטן בעקבות הסרט סקס והעיר הגדולה

לרגל צאת הסרט "סקס והעיר הגדולה" לאקרנים מציעה לכם חברת אלדין טרוול לחיות את החיים האפנתיים ולצאת לסיור שיעניק לכם הצצה מיוחדת לחייהן של קארי וחברותיה, 4 מהרווקות המבוקשות ביותר בניו יורק

לרגל צאת הסרט "סקס והעיר הגדולה" לאקרנים מציעה לכם חברת אלדין טרוול לחיות את החיים האפנתיים ולצאת לסיור שיעניק לכם הצצה מיוחדת לחייהן של קארי וחברותיה, 4 מהרווקות המבוקשות ביותר בניו יורק.

סיור "סקס והעיר הגדולה" – סיור בן 3 שעות במנהטן באתרים המרכזיים בהן בילו קארי בראדשו וחברותיה בסדרה ובסרט. היכנסו לנעליה האופנתיות של קארי בראדשו וחברותיה, וכיבשו את העיר ניו יורק. המדריך יקח אתכם לאזורי הבילוי של הבנות, תשתו בבר הקבוע של קארי וחברותיה קוסמופוליטן, הלא הוא המשקה החביב על קארי, תיכנסו לבוטיק של ג'ימי צ'ו, בוטיק הנעליים המקורי, גם הוא היה חביב על קארי. תשבו במרפסת דירתה של קארי. תעצרו בחנות בה קנתה שרלוט את הארנב, תאכלו במאפייה של מירנדה את העוגות המיוחדות הנקראות cupcakes, תלכו לבר השייך בסידרה לסטיב ולאיידן חביב הבנות, תבקרו בכנסייה שם פגשה סמנתה את הנזיר. תלכו ללוקיישן בו נמצאת הגלריה בה עבדה שרלוט, תעברו ליד חנות הרהיטים בה איידן עיצב את הרהיטים וקבלו כמה סקופים מהמדריך על מידע מאחורי הקלעים, פרטים עסיסיים שלא ידעתם על הבנות.
מחיר השתתפות בסיור: החל מ-129 ₪ לאדם, כולל אוטובוס מפואר, מדריך, קניות בכמה מהחנויות הטובות ביותר של ניו יורק ועצירה לצורך צילומים.

אלדין טרוול מציעה לינה במלונות במנהטן. למשל: חופשה במלוןQuality Times Square במנהטן, החל מ- 924 ₪ ללילה לחדר זוגי באמצע שבוע.

www.aladdintravel.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר