סיור גלילי לכל המשפחה בסוכות

לרגל חג הסוכות מציעה חברת ליר בגליל סיור גלילי לכל המשפחה הכולל הליכה בטבע, היכרות עם ארבעת המינים, קונצרט קלאסי-קל בחמדת ימים והכנת יין בעונת הבציר ביקב דלתון. הסיור יתקיים בימים רביעי- ראשון, חוה"מ סוכות בין התאריכים 15-19/10

לרגל חג הסוכות מציעה חברת ליר בגליל סיור גלילי לכל המשפחה הכולל הליכה בטבע, היכרות עם ארבעת המינים, קונצרט קלאסי-קל בחמדת ימים והכנת יין בעונת הבציר ביקב דלתון. הסיור יתקיים בימים רביעי- ראשון, חוה"מ סוכות בין התאריכים 15-19/10.

נתחיל את הבוקר במושב אמירים בסדנת "שירת העשבים" לכל המשפחה הכוללת סיור מודרך בטבע עם כתבי חידה למבוגרים ולילדים אשר יתמקדו בנושא ארבעת המינים. בסדנת התבלינים הריחנית נלמד על שימושים, גידול ותכונות מרכזיות של ארבעת המינים. הסיור מתקיים במדרון הבר ובסיום הסיור נהנה מתה צמחים איכותי וממאפים ביתיים בחיק הטבע.

משם נמשיך לקונצרט קלאסי-קל בחמדת ימים בסטודיו הממוקם בעליית גג אקוסטית מעל מושב שפר, באווירה חמימה של ספות וכריות. סביב פסנתר הכנף הענק נאזין לרסיטלים בביצועו של יצחק תוויאור. בהפסקה, ייהנו ההורים מקפה ועוגיות במרפסת מול נוף עוצר נשימה. אורך הקונצרט כשעה וחצי.

התחנה האחרונה של סיור הסוכות הגלילי יהיה ביקב דלתון, שם נחווה את עונת הבציר בשיאה. כל ילד יקבל בקבוק יין קטן, ובאמצעות הדרכה והדגמה של צוות היקב נלמד כיצד הופכים את הענבים ליין. לבאי הסיור תהיה כניסה חופשית להפנינג אשר מתקיים ביקב הכולל מתנפחים וסדנאות יצירה.

 

עלות למבוגר: 100 ₪
עלות לילד: 65 ₪
תחילת סיור: 10:00 בבוקר בכניסה למושב אמירים
סיום משוער: 15:30 בפארק התעשיות דלתון
נסיעה ברכבים פרטיים עם דגלי "ליר בגליל" לזיהוי, מותנה במינימום 10 משתתפים.
טלפון להזמנות: ליאורה בגא, 04-6860525, 050-6956385

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר