סיימן בקמפיין פרסום בטלוויזיה למותג סן דלפור

חברת סיימן יוצאת בקמפיין פרסום לסדרת המעדנים סן דלפור מתוצרת צרפת. בהיקף מדווח של כמיליון ש"ח לתקופה של כשלושה חודשים. משרד הפרסום: "הרץ ממשקי מותג" בהנהלתו של רוני הרץ.

הקמפיין עולה לאוויר ב- 15/12/11. הוא יחל בתשדירי טלוויזיה ויימשך ברדיו במרווח של מספר שבועות. במקביל מעלה סיימן פעילות ברשת הפייסבוק למשך החודשים הקרובים.

הקמפיין מתבסס על איכות הטעם והמרקם המיוחד של מעדני הפרי והסיסמה המלווה את הקמפיין היא: "St. Dalfour – זה לא ברוררר?" כשאת הקריינות מבצע דורי בן זאב.

מעדני הפרי של סן דלפור מיוצרים מ- 100%פרי טבעי ומומתקים במיצי פירות. אין בהם תוספת סוכר או כל חומר משמר או צבע מאכל. המעדנים משווקים בישראל ובעשרות מדינות בעולם תחת אותו מותג ובאותה אריזה.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה