סילבסטר בפתח עם יינות מבעבעים חדשים מיקב קודורניו הספרדי

דן ליאור מנכ"ל החברה הסקוטית למסחר: "בשנים האחרונות יש יותר ויותר מודעות בקרב הציבור הישראלי ליינות מבעבעים. המותגים החדשים מציעים תמורה מלאה במחיר שווה לכל כיס"

בעיצומן של ההכנות לקראת אירועי חגיגות סיום שנת 2005, מציגה החברה הסקוטית לייבוא ושיווק יינות ומשקאות חריפים, שלושה יינות מבעבעים חדשים מיקב קודרוניו הספרדי.

קודורניו פינו נואר – מיוצר מענבי הפינו נואר בלבד והוא הרוזה הראשון שיוצר מענב הפינו נואר, בספרד. יין רוזה מבעבע יבש, המיוצר בשיטה המסורתית (קווה). ליין צבע אדום דובדבן חיוור, הוא רענן, שופע ואלגנטי. מתאים כאפריטיף, בשילוב מנות עוף ודג קלות, וכן למנות אחרונות עם פירות יער.
מחיר: 120 ₪.

קודורניו רזרבה רוונטוס – יין זה שוחרר כדי להנציח את חגיגות ה- 125 שנה ליקב. עד זמן זה, שימש היין רק בכינוסים משפחתיים. בלנד ייחודי של ענבים מסורתיים (25% מקבאו ו- 25% קסאר-לו) יחד עם שרדונה (50%). יין מלא, אלגנטי עם בועות תמידיות. מתאים עם מנות אפריטיף כגון קאוויאר, פואה גרה, חמון וכו', וכן עם מנות על בסיס פטריות.
מחיר: 105 ₪ (ללא אריזת שי) 112₪ באריזת פח מהודרת.

קודורניו קלאסיקו, חצי יבש – יין מבעבע חצי יבש, המיוצר מענבים מקומיים – קסארל-לו, מקבאו ופאראלדה. יין עדין, פירותי ונעים לחך, מתאים כאפריטיף וכליווי למנות קלות.
מחיר: 73 ₪.

קודורניו ממוקמת בגבעות הים תיכוניות של ברצלונה – אחד האזורים המעטים מהם ניתן להוציא יין מבעבע (או cava, כפי שמוכר בספרד) מיוחד ושונה.
יקב קודורניו הוקם בשנת 1872 וזכייתו הראשונה במדליית זהב הייתה בשנת 1888. כיום, קודורניו מייצא ללמעלה מ- 100 מדינות ברחבי העולם.
ביקב מאמינים כי יינות מצוינים נולדים בכרם. בבעלות קודורניו 15,000 דונם של כרמים, והיקב שולט בכל מקורות הגפנים.


דן ליאור, מנכ"ל "החברה הסקוטית למסחר", אומר כי בשנים האחרונות מסתמנת עלייה חדה בדרישת הציבור ליינות מבעבעים שהפכו לטרנד מוביל ולכן החליטה החברה השנה להרחיב את ההיצע שלה לסוג יינות אלה.

בנוסף מציעה החברה הסקוטית עוד מגוון שמפניות, יינות מבעבעים ויינות נתזים:
1. שמפניה שארל היידסיק – כ- 370 ₪ – השמפניה המובחרת ביותר.
2. שמפניה פיפר היידסיק במחיר של כ- 330 ש"ח.
3. יין מבעבע יבש קודורניו קלאסיקו, מיוצר בשיטה המסורתית, במחיר של כ- 66 ₪, בקבוק אישי – 25 ₪.
4. יין מבעבע ברוט, רונדל אקסטרים, מיוצר בשיטה המסורתית, במחיר של כ- 55 ₪.
5. ווב דו ורניי – יין צרפתי, המיוצר בשיטת שארמאט (תסיסה שניה במיכל);= בלאן דה בלאן, משווק בבקבוק של 750 מ"ל במחיר של 49 ₪, ובקבוק מגנום 1.5 ליטר וחצי במחיר של 98 ₪. ניתן להשיג בשתי דרגות יובש: חצי יבש ויבש.
6. יין נתזים צרפתי ז'אן דורסיין יבש/חצי יבש, הנמכר במחיר שווה לכל נפש כ- 25 ₪.

ניתן להשיג בחנויות ובמרכז המכירות החדש של "החברה הסקוטית למסחר ושיווק בע"מ", מגרשי התערוכה הישנים, סוף רחוב דיזינגוף, ת"א, טל. 03-5462414.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר