סילבסטר עם מי Evian: מעצב העל הצרפתי כריסטיאן לקרואה עיצב את בקבוק השנה החדשה המסורתי

השנה חברו ב- evian למעצב האופנה הצרפתי כריסיטאן לקרואה ליצירת בקבוק ה-PRÊT À PORTER. הבקבוק משקף את המהות המשודרת של evian: זך וזוהר, עם פתיתי השלג המסמלים את מקור המים באלפים הצרפתיים. בקבוק זה מיוצר במהדורה מוגבלת של 100,000 בקבוקים שישווקו בלמעלה מ-120 מדינות ברחבי העולם, ביניהן ישראל

כבר 15 שנה שמותג המים המינרליים evian יוצר בקבוקי מהדורה מוגבלת לכבוד השנה האזרחית החדשה. בקבוקי הפרימיום בעלי העיצוב הייחודי הפכו זה מכבר לפריט אספנות ולמתנה יוקרתית.

השנה חברו ב- evian למעצב האופנה הצרפתי כריסיטאן לקרואה ליצירת בקבוק ה-PRÊT À PORTER. הבקבוק משקף את המהות המשודרת של evian: זך וזוהר, עם פתיתי השלג המסמלים את מקור המים באלפים הצרפתיים. בקבוק זה מיוצר במהדורה מוגבלת של 100,000 בקבוקים שישווקו בלמעלה מ-120 מדינות ברחבי העולם, ביניהן ישראל.

בשל הכמות המוגבלת ישווק הבקבוק אך ורק במספר מסעדות, ביניהן רפאל, מסה, קבליר, דלאל, סושי סמבה, טרקלין, צ'אקרה, יועזר בר יין, מל ומישל ועוד, ויוצג לראשונה בארוחות הסילבסטר שיתקיימו במסעדות אלה ב- 31 לדצמבר 2007 .

המסעדות יאפשרו לסועדים להזמין את הבקבוק (שנמכר ב-ebay ב-30דולר) במחיר של כ- 35-40 ₪, ויאפשרו לסועדים לקחתו הביתה למשמרת ואף לרכוש אותו כמתנה באריזה מיוחדת.

בקבוק ה- PRÊT À PORTER הוא חלק מפרוייקט משותף של evian וכריסטיאן לקרואה הנועד למטרות צדקה ברחבי העולם, לצדו הם מציגים את בקבוק ה- HAUTE COUTURE, שעוצב אף הוא על ידי כריסטיאן לקרואה. הבקבוק, ממנו נוצרו 99 יחידות בלבד בעבודת יד, נמכר במכירות פומביות ברחבי העולם והכנסותיו קודש לצדקה. בארץ ימכר הבקבוק ב- 24/12/07 במסעדת דלאל במכירה פומבית וארוחת גאלה שכל הכנסותיה קודש לאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית.

את בקבוק ה-PRÊT À PORTER הנדיר ניתן להשיג במסעדות הבאות:
תל אביב: רפאל, מסה, סושי סמבה, דלאל, טרקלין, יועזר בר יין, מל ומישל, קפה מיכל,נינה
ירושלים – קבליר, צ'אקרה
מרכז – רביבה וסיליה, איזדורה, meat & wine
ומסעדות נוספות/
וכן בטלפון 09-7411774 – שירי, קבוצת צרפת ישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר