סימנס מציגה תנור בילט אין חדש שומר שבת עם מגוון תוכניות

התנור מסדרת EPS של סימנס, כולל 24 תכניות בישול אוטומטיות, בהן ניתן לקבל המלצה על הטמפרטורה והזמן לפי סוג הבישול הרצוי. כל האפשרויות השונות מוצגות באופן ברור על גבי התצוגה הדיגיטלית

חברת סימנס, יצרנית ומשווקת מוצרי החשמל הביתיים, מציגה תנור אפייה בעיצוב הייטקי, נקי ואלגנטי, עם מיטב החידושים הטכנולוגיים. התנור מסדרת EPS של סימנס, כולל 24 תכניות בישול אוטומטיות, בהן ניתן לקבל המלצה על הטמפרטורה והזמן לפי סוג הבישול הרצוי. כל האפשרויות השונות מוצגות באופן ברור על גבי התצוגה הדיגיטלית.

התנור מותאם במיוחד לצרכי הלקוחות הישראלים, וכולל לראשונה תכנית מיוחדת לשבת המאפשרת בישול ב-85 מעלות למשך 73 שעות ברציפות – אידיאלית לבישול החמין של שבת, כמו גם תבשילים אחרים כך שיישארו חמים לאורך כל השבת.

התנור כולל תא אפייה גדול במיוחד (58 ליטר), בעל מידות חיצוניות סטנדרטיות, המתאים לשילוב בכל מטבח, המאפשר הכנת כמות מזון גדולה יותר בכל תבנית, וחלון תצוגה רחב במיוחד המאפשר ראיה טובה של המתרחש בתא האפייה ללא צורך בפתיחת התנור.

כמו כןמצויד התנור במנגנון DIMENTION 3 המאפשר חימום מראש של התנור במהירות שיא: בתוך דקות ספורות בלבד התנור מגיע לטמפרטורה גבוהה במיוחד. כך, רוב המאכלים מוכנסים לתנור שכבר חומם מראש ולא לתנור קר. מנגנון זה מסייע בחיסכון של זמן המתנה יקר, ונחסכת אנרגיה רבה הנדרשת לחימום טרום אפייה.

התנור הינו בגימור נירוסטה בעיצוב נקי ואלגנטי. תא האפייה מצופה באמאייל אפור מיוחד שקל לנקותו ואינו נשרט, ובמשטח חלק למניעת הצטברות לכלוך ושומן.

את תנור סימנס החדש עם התכניות האוטומטיות ניתן להשיג ברשתות החשמל המובחרות בכל רחבי הארץ.
מחיר מומלץ לצרכן: 5,990 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר