סיפורי יין של יקב טפרברג זכה בשתי תחרויות שיווק בינלאומיות

ביקב טפרברג גאים בכך שהקמפיין קיבל הכרה בינלאומית
הזכיות בתחרויות Drum Golden בסלובניה ו-Shots Awards בלונדון

"סיפורי יין" המהלך המיוחד של יקב טפרברג, הנחשב לשלישי בגודלו בישראל, עלה בישראל במרץ 2018 באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב, כפתרון קריאטיבי למגבלות הרגולציה של פרסום אלכוהול בישראל. בשנת 2017 עלתה בתיאטרון בית לסין הצגה ששילבה את היקב ומסריו, ובקמפיין זוכה הפרסים הנוכחי בתחרויות בינלאומיות בתחום השיווק,  עלו שלושה סרטי קולנוע שתסריטיהם עוסקים בעולם המשפחה הישראלי, אשר מייצגים את יקב טפרברג המשפחתי בן 148 שנים.

הסרטים בסדרת "סיפורי יין – משפחה מזן אחר" הם סרטים קצרים של 10-15 דקות, העוסקים במשפחה ישראלית. הסרט הראשון "יין" בוים על ידי טל זגרבה – זוכה תואר הבמאי הצעיר המבטיח לשנת 2017 בפסטיבל קאן, ומככב בו אלון נוימן. הסרט השני, "מתי בפעם האחרונה", בוים על ידי דנה לרר, שסרטה "גבולות" זכה בציון לשבח בפסטיבל הקולנוע בירושלים ב-2015, ומספר את סיפורה של איילה (טלי שרון). הסרט השלישי, "תדרים", בוים על ידי אורי מרגלית וטל מנקס, ומספר את סיפורה של דפנה (אסי לוי,יוסי מרשק) .

הפרסים הם מדליית כסף ב- GOLDEN DRUM – תחרות פרסום בינלאומית בסלובניה, עם פאנל שופטים הכולל 22 מאנשי קריאייטיב בכירים מהעולם. הזכייה של יקב טפרברג היא בקטגוריית Reach של התחרות, בתת קטגוריה "חדשנות באופן שבו מספרים סיפור". מדליית ארד ב- Shots Awards 2018 הבינלאומית בלונדון, העוסקת במהלכים קריאטיביים יוצאי דופן, עם פאנל שופטים מורכב מבכירים בתעשיית הפרסום העולמית.

המהלך הקודם: הצגה שהיא פרסומת בבית לסין. צילום סמדר אשכנזי
המהלך הקודם: הצגה שהיא פרסומת בבית לסין. צילום סמדר אשכנזי

רועי הראל, סמנכ"ל השיווק של יקב טפרברג, אומר: "כיקב שחוד החנית שלו הוא חדשנות ויצירתיות, אנו משנים את הדרך בה מפרסמים יין בישראל. בשנה שעברה עם הצגה בשיתוף בית לסין, וכעת ביצירות קולנועיות, אנחנו ביקב טפרברג גאים בכך שהקמפיין קיבל הכרה בינלאומית. היצירות הקולנועיות שהוקרנו בבתי הקולנוע חגגו את עולם המשפחה הישראלי באופן שמייצג את יקב טפרברג המשפחתי בן ה-148 שעובר מדור לדור".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר