סלטי צבר וניהאד הירדני ממשיכים לשתף פעולה: עכשיו המסאבחה של ניהאד הירדני

סלטי צבר מרחיבה את סדרת המוצרים של ניהאד הירדני, שנחשפו לציבור הישראלי בחומוסיה קצרת-מועד שנפתחה במיוחד ביפו – וגם ננסגרה חיש קל. שם הוטעמה גם המסבאחה המיוחדת של ניהאד, שעוררה התלהבות רבה

סלטי צבר מרחיבה את סדרת המוצרים של ניהאד הירדני, שנחשפו לציבור הישראלי בחומוסיה קצרת-מועד שנפתחה במיוחד ביפו – וגם ננסגרה חיש קל. שם הוטעמה גם המסבאחה המיוחדת של ניהאד, שעוררה התלהבות רבה.

ב"צבר" החליטו להענות לאתגר, ועתה יוצאת לשוק המסבאחה:
חומוס עם טחינה משובחת, גרגרי חומוס רכים במיוחד ורוטב פלפלים.

בצבר מסבירים כי הסוד הגדול של המסאבחה הוא בבישול האיטי והממושך הגורם לגרגירי החומוס להיות רכים במיוחד.

המסאבחה, בשמות ובווריאציות שונות (כמו המשוואשה הנפוצה בצפון הארץ ובסוריה), היא מאכל אופייני של אוכלוסיית הערבים הישראלים, הלבנונים והסורים.

משקל: 500 גרם
מחיר מומלץ לצרכן: 11-14 ₪ (משתתף במבצעים בנקודות מכירה)
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות.

הסיפור של ניהאד הירדני
מתוך רצון להעניק לצרכן את החוויה האולטימטיבית, הטעם האמיתי של חומוסיות אותנטיות צוות של צבר יצא לירדן, ביקר בחומוסיות שונות, טעם בכל חומוסייה את מנת הבית עד שהגיע לחומוסייה שמגישה חומוס המצטיין בטעמו המשובח. החומוסייה שנקראת "עוויסי" נמצאת בשוק בעיר העתיקה שברבת עמון. החומוסייה מנוהלת ע"י ניהאד אלחן, שגדל כבן צעיר במשפחה בת שישה ילדים. כל חייו בילה במטבח של אביו – שם למד להכין חומוס על פי המתכון המשפחתי.

באמצע אוגוסט 2007 צבר פתחה לניהאד חומוסייה ביפו, בה מכר לציבור הרחב חומוס מעשה ידיו. בחומסייה ביקרו מעל 20,000 איש במהלך השבוע בה פעלה. בחומוסיה הוגשה בין היתר מסבחה שניהאד הכין בעצמו, אשר עוררה התלהבות רבה בקרב הסועדים. בעקבות דרישות הצרכנים צבר כעת משיקים את המסבחה של ניהאד.
צוות הפיתוח של סלטי צבר וניהאד אלחן עבדו בשיתוף פעולה מלא – בחרו יחד את סוג גרגירי החומוס, סוג הטחינה, התיבול וכמובן המינונים והתוצאה – פריצת דרך מוצרית ברמת הטעם האותנטי וגרגירים רכים במיוחד . המסאבחה מצטרפת למוצרי ניהאד הקיימים:
החומוס של ניהאד הירדני עם תוספת גרגירי חומוס.
המחלוטה של ניהאד הירדני, חומוס- פול עם גרגירי חומוס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר