סלטי שמיר השיקה סידרת סלטים אסייתיים בתערוכת המזון הכשר בניו-יורק

הסידרה החדשה, המשווקת תחת שם המותג Pikante, כוללת סלטים בטעמים אסייתים כמו: כרוב סיני, חציל אסייתי וחציל תאילנדי

סלטי שמיר ממשיכה להגביר פעילותה בחו"ל, והשיקה סידרת סלטים אסייתיים חדשה לשוק האמריקאי והאירופי, אשר הוצגה לראשונה בתערוכת המזון הכשר Kosher Fest שהתקיימה בניו-יורק באמצע נובמבר בהשתתפות חברות מזון ישראליות נוספות.

הסידרה החדשה, המשווקת תחת שם המותג Pikante, כוללת סלטים בטעמים אסייתים כמו: כרוב סיני, חציל אסייתי וחציל תאילנדי. זאת, בנוסף לכ-80 מוצרים מתוצרת שמיר המשווקים כבר בארה"ב, החל בחומוס וטחינה, וכלה בטונה פיקנטית וחצילים בטעם כבד.

סלטי שמיר, בין השחקניות החדשות בשוק המזון הישראלי בחו"ל, זוכה להצלחה עם גידול של כ-60% בייצוא ב-2005 לעומת 2004, וגידול של 95% ב-2004 לעומת שנה קודמת. הגידול המשמעותי ביותר חל בקנדה, ארה"ב וברוסיה, שם הכפיל היקף היצוא את עצמו. גם בצרפת גדל היצוא בכ-50%.

לדברי עצמון ראש, מנכ"ל ומבעלי סלטי שמיר, החברה החלה דרכה בארה"ב עם השוק הכשר, אך באחרונה פרצה את גבולות שוק זה גם לשוק האמריקאי הרחב. "הטעם והאיכות של הסלטים הישראלים עולה לעין ערוך על טיבם של המוצרים מתוצרת מקומית, לכן יש בהחלט סיבה טובה גם לצרכנים אמריקאים בכלל להינות מהמוצרים. קטגוריות המזון האתני והים תיכוני בפרט, נהנית כיום מביקוש רחב בקרב ציבור הצרכנים האמריקאי הממוצע, והמוצרים הישראלים נמכרים בהצלחה בזכות הטעם, החדשנות ואיכות המוצרים.
ברשתות שיווק רבות בחו"ל ניתן למצוא כבר פינות "אתניות" בהם מוצגים סלטי שמיר. בין הרשתות: Loblaws בקנדה (רשת הסופרים הגדולה בקנדה), ובאירופה ב: מונופרי, גלרי לה-פייט, קרפור, אנטר-מרשה, ועוד.

ברוסיה, הכפיל היצוא של שמיר את עצמו, כאשר החומוס זוכה לפופולריות עצומה, והמחיר מוכיח על הביקוש: מחיר ק"ג חומוס 107 ₪, לעומת 15 ₪ לק"ג בלבד בישראל.
שמיר משיקה גם סידרת חומוס חדשה לחו"ל הכוללת חומוס דרוזי, חומוס יפואי וחומוס לבנוני.

את עיקר נפח הייצוא של שמיר תופסים סלטי החומוס והחצילים, המיועדים לא רק לשוק הכשר אלא גם לשוק הרחב. בקנדה תופסים המוצרים שטח נכבד ממדפי הרשתות המייבאות את מוצרי החברה במסגרת פינות אתניות, וברוסיה זוכה החומוס לפופולריות עצומה.

נושא הייצוא בסלטי שמיר קיבל תנופה רבה במסגרת פעילות החברה מאז רכישתה לפני כשנתיים על ידי עצמון ראש, משה גורביץ', ואייל גלברג, והוא נמצא במגמת גידול מתמיד.

לדברי עצמון ראש: "הנהלת החברה רואה ביצוא יעד אסטרטגי ממעלה ראשונה, ככלי התומך בפיזור סיכונים ובשיפור הרווחיות."

יתרון של סלטי שמיר בייצוא הינו בהיות החברה בעלת מערכת גמישה ונוחה, המאפשרת לה קלות יחסית בהיערכות וחדירה לשווקים חדשים עם מוצרים מתאימים לכל שוק.






כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר