סלט אפרסקים קלויים ופטה

4 מנותכל מנה מכילה ארבע וחצי נקודותהכנה 15 דקותזהו סלט עם חלבון, מענין ומתאים כמנה עיקרית ליום אביבי חם. אפשר להחליף את גבינת הפטה בגבינה דלה יותר, כמו גבינה בולגרית 5 אחוז שומן או קוטג' . זכרו לשנות את הנקודות בהתאם.חומרים1 כפית שמן זית4 אפרסקים טריים בשלים, פרוסים לפלחיםמיץ וקליפה מליים אחד200 גרם אפונה סינית, חצויה לאורכה2 כפות עלי נענע טריים, קצוצים200 גרם גבינת פטה, מפוררתפלפל שחור טחון טריההכנה1.מברישים תבנית גריל בחצי כפית שמן זית ומחממים את הגריל עד שעולה עשן. מניחים את פלחי האפרסק בתוך מיץ הליים ואחר כך על התבנית. צולים 2-3 דקות, עד שמשחיר מעט.2. בקערה גדולה מערבבים את השמן ומיץ הליים הנותרים, קליפת הליים, הבייבי גראס, הבצל, האפונה והנענע. מחלקים ל-4 צלוחיות הגשה.3.מפזרים מעל כל צלוחית את האפרסקים ופירורי הפטה. מתבלים בפלפל שחור ומגישים חם.

4 מנות
כל מנה מכילה ארבע וחצי נקודות
הכנה 15 דקות

זהו סלט עם חלבון, מענין ומתאים כמנה עיקרית ליום אביבי חם. אפשר להחליף את גבינת הפטה בגבינה דלה יותר, כמו גבינה בולגרית 5 אחוז שומן או קוטג' . זכרו לשנות את הנקודות בהתאם.

חומרים
1 כפית שמן זית
4 אפרסקים טריים בשלים, פרוסים לפלחים
מיץ וקליפה מליים אחד
200 גרם אפונה סינית, חצויה לאורכה
2 כפות עלי נענע טריים, קצוצים
200 גרם גבינת פטה, מפוררת
פלפל שחור טחון טרי

ההכנה
1.מברישים תבנית גריל בחצי כפית שמן זית ומחממים את הגריל עד שעולה עשן. מניחים את פלחי האפרסק בתוך מיץ הליים ואחר כך על התבנית. צולים 2-3 דקות, עד שמשחיר מעט.

2. בקערה גדולה מערבבים את השמן ומיץ הליים הנותרים, קליפת הליים, הבייבי גראס, הבצל, האפונה והנענע. מחלקים ל-4 צלוחיות הגשה.

3.מפזרים מעל כל צלוחית את האפרסקים ופירורי הפטה. מתבלים בפלפל שחור ומגישים חם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר