סלט סלק טרי בויניגרט של מיץ רימונים

לקראת אירוע שעורכת "ניופאן" ב- 16.2.11 למען עמותת "אחת מתשע", מציע השף שאול בן אדרת "מקימל" מתכון מיוחד לאירוע שיצבע כולו בצבע ורוד, סמל המאבק למלחמה בסרטן השד. השף בן אדרת יבצע את המתכון במקום עבור האורחים.חומרים ל- 4 מנות:4 סלקים טריים יפים50 גר' צנוברים קלויים2 כפות של נענע קצוצה2 כפות של כוסברה קצוצה4 שזיפים מיובשים מגולענים4 כפות של מיץ רימונים1 כף חומץ בלסמי2 כפות סילאן2 כפות שמן זיתמלח פלפלאופן ההכנה:לקלוף סלקים ולחתוך לקוביות של 1 ס"מ x 1 ס"מלהכין מרינדה ממיץ רימונים, חומץ בלסמי, סילאן, שמן זית, מלח ופלפל.לקצוץ שזיפים לקוביות קטנות.הרכבת המנה:לערבב את כל המרכיבים ולקשט מעל עם מיקרו בזילקום.במהלך האירוע ועד 28.2 תתרום ניופאן לעמותת אחת מתשע 10% מסך המכירות, וכן תתרום 200 ₪ על כל מכירת מיקסר קיצ'נאייד ורוד ו-100 ₪ על כל מכירת בלנדר ורוד.

לקראת אירוע שעורכת "ניופאן" ב- 16.2.11 למען עמותת "אחת מתשע", מציע השף שאול בן אדרת "מקימל" מתכון מיוחד לאירוע שיצבע כולו בצבע ורוד, סמל המאבק למלחמה בסרטן השד. השף בן אדרת יבצע את המתכון במקום עבור האורחים.

חומרים ל- 4 מנות:שף שאול בן אדרת, קימל
4 סלקים טריים יפים
50 גר' צנוברים קלויים
2 כפות של נענע קצוצה
2 כפות של כוסברה קצוצה
4 שזיפים מיובשים מגולענים
4 כפות של מיץ רימונים
1 כף חומץ בלסמי
2 כפות סילאן
2 כפות שמן זית
מלח פלפל

אופן ההכנה:
לקלוף סלקים ולחתוך לקוביות של 1 ס"מ x 1 ס"מ
להכין מרינדה ממיץ רימונים, חומץ בלסמי, סילאן, שמן זית, מלח ופלפל.
לקצוץ שזיפים לקוביות קטנות.

הרכבת המנה:
לערבב את כל המרכיבים ולקשט מעל עם מיקרו בזילקום.

במהלך האירוע ועד 28.2 תתרום ניופאן לעמותת אחת מתשע 10% מסך המכירות, וכן תתרום 200 ₪ על כל מכירת מיקסר קיצ'נאייד ורוד ו-100 ₪ על כל מכירת בלנדר ורוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר