סלט צבעוני של פסטה פוזילי על בסיס קמח חומוס ללא גלוטן

מצרכים ל- 4 מנות:1 חבילה פסטה פוזילי (גריל) על בסיס קמח חומוס ללא גלוטן של EXPLORE CUISINE – אקספלור קוזין1 בצל לבן 1/2 פלפל אדום, 1/2 פלפל ירוק, 1/2 פלפל צהוב100 גרם נקניק סלמי משובח2 שיני שום 10 גבעולי עירית3 כפות חומץ יין אדום משובח6 כפות שמן זיתמלח ופלפל גרוסאופן ההכנהמבשלים את הפסטה לפי הוראות היצרן שעל גבי האריזה, מסננים ומקררים.לפרוס את הבצל, הפלפל הירוק, צהוב ואדום לרצועות צרות מאוד בגודל גפרורים.לחתוך את נקניק הסלמי לרצועות צרות וקצרות.לפרוס את שיני השום לפרוסות דקות.להוסיף עירית קצוצה, שמן זית, חומץ יין אדום, מלח ופלפל לפי הטעם.לערבב את כל המרכיבים יחד ולהוסיף את הפסטה הקרה.להעביר את סלט הפסטה לצלחת הגשה גדולה.היבואנית: אופאל אינטרנשיונל. הפסטות של אקספלור קוזין מיוצרות במפעל מולינו אנדריאני אס.אר.ויה, באיטליה, המייצר מוצרים ללא גלוטן וללא אלרגנים.כל המוצרים כשרים לפסח (כל השנה). כשר בד"צ בית יוסף ורבנות ראשית. מחיר לצרכן : 11.90 – 12.90 שקלים. להשיג בכל רשתות השיווק המובחרות, חנויות טבע וחנויות בריאות.

מצרכים ל- 4 מנות:
1 חבילה פסטה פוזילי (גריל) על בסיס קמח חומוס ללא גלוטן של EXPLORE CUISINE – אקספלור קוזין
1 בצל לבן
1/2 פלפל אדום, 1/2 פלפל ירוק, 1/2 פלפל צהוב
100 גרם נקניק סלמי משובח
2 שיני שום
10 גבעולי עירית
3 כפות חומץ יין אדום משובח
6 כפות שמן זית
מלח ופלפל גרוס

אופן ההכנה
מבשלים את הפסטה לפי הוראות היצרן שעל גבי האריזה, מסננים ומקררים.
לפרוס את הבצל, הפלפל הירוק, צהוב ואדום לרצועות צרות מאוד בגודל גפרורים.
לחתוך את נקניק הסלמי לרצועות צרות וקצרות.
לפרוס את שיני השום לפרוסות דקות.
להוסיף עירית קצוצה, שמן זית, חומץ יין אדום, מלח ופלפל לפי הטעם.
לערבב את כל המרכיבים יחד ולהוסיף את הפסטה הקרה.
להעביר את סלט הפסטה לצלחת הגשה גדולה.

היבואנית: אופאל אינטרנשיונל. הפסטות של אקספלור קוזין מיוצרות במפעל מולינו אנדריאני אס.אר.ויה, באיטליה, המייצר מוצרים ללא גלוטן וללא אלרגנים.
כל המוצרים כשרים לפסח (כל השנה). כשר בד"צ בית יוסף ורבנות ראשית. מחיר לצרכן : 11.90 – 12.90 שקלים. להשיג בכל רשתות השיווק המובחרות, חנויות טבע וחנויות בריאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר