סלט קינואה עם רצועות סטייק

רכיבים ל-4 סועדים400 גרם סינטה או אנטריקוט או פילה טרי "אדום אדום" חתוך לרצועות בעובי 1 ס"מ 2 כפות שמן קנולה2 פלפלים (עדיף בשני צבעים) חתוכים לרצועות דקות2 גבעולי בצל ירוק קצוצים גסמלח ופלפל שחור טחון טרי לפי הטעם חצי כוס צנוברים קלויים קלותלמרינדה2 כפות רוטב סויה2 כפות יין אדום או לבן1 כף דבש1 כפית חרדל דיז'וןלקינואה1 כוס קינואהאופן ההכנה1. מערבבים את חומרי המרינדה ומשרים בה את הבשר למשך שעה-שעתיים. 2. שוטפים את הקינואה ומבשלים אותה בסיר עם 11/2 כוסות מים רותחים על אש נמוכה עד שהמים נספגים בגרגרים והם נעשים די שקופים ורכים. שומרים להמשך.3. מחממים ווק או מחבת גדולה עם שמן ומקפיצים את הפלפלים דקה-שתיים. מסננים את הבשר מהמרינדה (שומרים אותה להמשך) ומוסיפים את הבשר למחבת/ווק. מטגנים על אש גבוהה תוך כדי ערבוב והקפצה 3-2 דקות ומוסיפים בצל ירוק, מלח, פלפל ואת חומרי המרינדה. 4. מוסיפים את הבשר והפלפלים לקינואה, מוסיפים צנוברים ומערבבים. מגישים מיד או בטמפ' החדר.לגיווןמי שלא אוהב קינואה יכול להחליפה בקוסקוס או בורגול מבושלים/מאודים ומוכנים לאכילה.

רכיבים ל-4 סועדים
400 גרם סינטה או אנטריקוט או פילה טרי "אדום אדום" חתוך לרצועות בעובי 1 ס"מ
2 כפות שמן קנולה
2 פלפלים (עדיף בשני צבעים) חתוכים לרצועות דקות
2 גבעולי בצל ירוק קצוצים גס
מלח ופלפל שחור טחון טרי לפי הטעם
חצי כוס צנוברים קלויים קלות

למרינדה
2 כפות רוטב סויה
2 כפות יין אדום או לבן
1 כף דבש
1 כפית חרדל דיז'ון

לקינואה
1 כוס קינואה

אופן ההכנה
1. מערבבים את חומרי המרינדה ומשרים בה את הבשר למשך שעה-שעתיים.

2. שוטפים את הקינואה ומבשלים אותה בסיר עם 11/2 כוסות מים רותחים על אש נמוכה עד שהמים נספגים בגרגרים והם נעשים די שקופים ורכים. שומרים להמשך.

3. מחממים ווק או מחבת גדולה עם שמן ומקפיצים את הפלפלים דקה-שתיים. מסננים את הבשר מהמרינדה (שומרים אותה להמשך) ומוסיפים את הבשר למחבת/ווק. מטגנים על אש גבוהה תוך כדי ערבוב והקפצה 3-2 דקות ומוסיפים בצל ירוק, מלח, פלפל ואת חומרי המרינדה.

4. מוסיפים את הבשר והפלפלים לקינואה, מוסיפים צנוברים ומערבבים. מגישים מיד או בטמפ' החדר.

לגיוון
מי שלא אוהב קינואה יכול להחליפה בקוסקוס או בורגול מבושלים/מאודים ומוכנים לאכילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר