סלט תפוחי אדמה עם נבטים אבוקדו, קוביות פסטרמה בויניגרט בלסמי

המצרכים להכנת סלט אחד גדול לשני סועדים:8-6 תפוחי אדמה סגולים קטנים2 אבוקדו קטן1 חבילה נבטי חמנייהחופן שעועית ירוקה טרייה½ חבילה קוביות פסטרמה לרוטב:2 כפות מיץ לימון טרי8 כפות שמן זית8 כפות חומץ בלסמי2 כפות גרגירי כוסברה יבשים קלויים על מחבתמלח גס ופלפל גרוסאופן הכנה:מבשלים את תפוחי האדמה עם קליפה במים, מקלפים את הקליפה ופורסים לעיגולים בעובי ס"מ.מנקים את הקצה הקשה של השעועית, חולטים את השעועית במים רותחים עם מלח, ומיד מעבירים למי קרח כשהשעועית עדיין פריכה והצבע הירוק שלה נשמר. אם השעועית מאוד ארוכה אפשר לחצות אותה לחצי בחיתוך אלכסוני.את האבוקדו חותכים לחצי, מגלענים וקולפים את הקליפה, ופורסים לאורך בעובי 1 ס"מ בזווית, מטפטפים מעט מיץ לימון בכדי למנוע השחרה.לרוטב:במחבת יבש קולים את גרגירי הכוסברה כדקה.מוסיפים את שאר המרכיבים ומערבבים.הגשה:מניחים את הנבטים בתחתית הצלחת, עליהם מניחים את תפוחי האדמה וביניהם את השעועית והאבוקדו, מעל את הפסטרמה ואת הרוטב.

המצרכים להכנת סלט אחד גדול לשני סועדים:
8-6 תפוחי אדמה סגולים קטנים
2 אבוקדו קטן
1 חבילה נבטי חמנייה
חופן שעועית ירוקה טרייה
½ חבילה קוביות פסטרמה

לרוטב:
2 כפות מיץ לימון טרי
8 כפות שמן זית
8 כפות חומץ בלסמי
2 כפות גרגירי כוסברה יבשים קלויים על מחבת
מלח גס ופלפל גרוס

אופן הכנה:
מבשלים את תפוחי האדמה עם קליפה במים, מקלפים את הקליפה ופורסים לעיגולים בעובי ס"מ.
מנקים את הקצה הקשה של השעועית, חולטים את השעועית במים רותחים עם מלח, ומיד מעבירים למי קרח כשהשעועית עדיין פריכה והצבע הירוק שלה נשמר. אם השעועית מאוד ארוכה אפשר לחצות אותה לחצי בחיתוך אלכסוני.
את האבוקדו חותכים לחצי, מגלענים וקולפים את הקליפה, ופורסים לאורך בעובי 1 ס"מ בזווית, מטפטפים מעט מיץ לימון בכדי למנוע השחרה.

לרוטב:
במחבת יבש קולים את גרגירי הכוסברה כדקה.
מוסיפים את שאר המרכיבים ומערבבים.

הגשה:
מניחים את הנבטים בתחתית הצלחת, עליהם מניחים את תפוחי האדמה וביניהם את השעועית והאבוקדו, מעל את הפסטרמה ואת הרוטב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר