סלמון ברוטב מיסו

חומרים1.2 ק"ג פילה סלמון נקי (לבקש מהמוכר להוריד את העור ולהוציא את העצמות) 2 יח' בצל לבן קטן מקולף וחתוך לרצועות דקות 5 יח' שיני שום מקולף ופרוס דק 1 צרור פטרוזילה שטוף היטב (לא חתוך בכלל) 1 יח' לימון חתוך לחצי ופרוס דק800 גר' עלי תרד טריים שטופים300 מ"ל יין לבן חצי יבש200 גר' ממרח מיסו אדום (ניתן להשיג בחנויות המתמחות באוכל מהמזרח)20 גר' דבש טבעי / סילן מלח,פלפל לבן אופן ההכנההכנת הרוטב:מבשלים על אש בינונית בסיר קטן את היין עד שיצטמצם לחצי מהכמות שהיתה בתחילה. מוסיפים את הדבש ואת ממרח המיסו ומערבבים. מחממים את התנור לחום של 180 מעלות. מרפדים תבנית בפטרוזיליה, מפזרים מעליה את השום והבצל.הכנת הדג:מתבלים את הסלמון במלח ופלפל לבן ומניחים אותו מעל הבצל והשום. מפזרים מעל את פרוסות הלימון וצולים בתנור למשך 8 דקות. בזמן שהדג בתנור, מעמידים סיר קטן עם 2 ליטר מים על האש עד רתיחה ומוסיפים כפית מלח ומעט פלפל לבן. טובלים את התרד למשך דקה בסיר, מוציאים מהמים בעזרת כף עם חורים ומניחים על צלחת ההגשה. אופן ההגשהאחרי 8 דקות מוציאים את הדג מהתנור (ללא הפטרוזיליה והבצל), פורסים למנות ומסדרים בצלחת ההגשה על התרד המאודה המשמש כמצע, ויוצקים את רוטב המיסו מעל.

חומרים
1.2 ק"ג פילה סלמון נקי (לבקש מהמוכר להוריד את העור ולהוציא את העצמות)
2 יח' בצל לבן קטן מקולף וחתוך לרצועות דקות
5 יח' שיני שום מקולף ופרוס דק 1 צרור פטרוזילה שטוף היטב (לא חתוך בכלל)
1 יח' לימון חתוך לחצי ופרוס דק
800 גר' עלי תרד טריים שטופים
300 מ"ל יין לבן חצי יבש
200 גר' ממרח מיסו אדום (ניתן להשיג בחנויות המתמחות באוכל מהמזרח)
20 גר' דבש טבעי / סילן מלח,
פלפל לבן

אופן ההכנה
הכנת הרוטב:
מבשלים על אש בינונית בסיר קטן את היין עד שיצטמצם לחצי מהכמות שהיתה בתחילה.
מוסיפים את הדבש ואת ממרח המיסו ומערבבים.
מחממים את התנור לחום של 180 מעלות. מרפדים תבנית בפטרוזיליה, מפזרים מעליה את השום והבצל.

הכנת הדג:
מתבלים את הסלמון במלח ופלפל לבן ומניחים אותו מעל הבצל והשום. מפזרים מעל את פרוסות הלימון וצולים בתנור למשך 8 דקות.
בזמן שהדג בתנור, מעמידים סיר קטן עם 2 ליטר מים על האש עד רתיחה ומוסיפים כפית מלח ומעט פלפל לבן. טובלים את התרד למשך דקה בסיר, מוציאים מהמים בעזרת כף עם חורים ומניחים על צלחת ההגשה.

אופן ההגשה
אחרי 8 דקות מוציאים את הדג מהתנור (ללא הפטרוזיליה והבצל), פורסים למנות ומסדרים בצלחת ההגשה על התרד המאודה המשמש כמצע, ויוצקים את רוטב המיסו מעל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר