סל הקניות של שחר: המדור ה-300

את סל הקניות ה- 300 שלנו העמסנו בסלטי אוכל רחוב – לשפר, מקלונים לילדים – גימיק, חטיפים עם פירות – טעימים והרבה קלוריות, חמאה בלגית – מצוינת ועולה פחות, ממרח שוקולד בשפופרת – מסוכן, פירורי לחם ללא ביצה – מעדיפים את המסורתיים, עוגיות יומולדת – לא רק לילדים

את סל הקניות ה- 300 שלנו העמסנו בסלטי אוכל רחוב – לשפר, מקלונים לילדים – גימיק, חטיפים עם פירות – טעימים והרבה קלוריות, חמאה בלגית – מצוינת ועולה פחות, ממרח שוקולד בשפופרת – מסוכן, פירורי לחם ללא ביצה – מעדיפים את המסורתיים, עוגיות יומולדת – לא רק לילדים.

סלטים בהשראת אוכל רחוב של סלטי צבר
ישנם כמה דברים מיוחדים בהשקה זאת. ראשית, העובדה כי מדובר בשיתוף פעולה של החברה עם השף אבי לוי, שיתוף פעולה שבאופן תמוה אינו מצוין כלל על האריזה. שנית, זהו ניסיון מבורך להביא חידוש לתחום הסלטים המצוננים, תחום שסובל מחידושים המסתכמים לרוב בסוג חדש של חומוס א-לה-חומוסיה.
התוצאה, עם זאת, אינה אחידה. הבעיה העיקרית בעינינו היא עם הפריקסה, שהרגישה יותר כמו מטבוחה שזרקו אל תוכה קצת תפוחי אדמה ולימון כבוש. מי שימצא טונה בסלט, שיודיע לנו. סלט החומוס עם פירורי פלאפל היה מסקרן, אך בסופו של דבר החידוש הוא בעיקר במרקם, לא יותר מזה. סלט הסביח – חציל מטוגן, ביצה קשה וטחינה, שילב נכון את הרכיבים והיה טעים למדי.
בשורה התחתונה: שאפו על הניסיון, אך במבחן המציאות יש עוד מה לשפר.
11.5-13.5 שקלים ל-300-320 גרם. כשרות: רבנות קריית גת. להשיג ברשתות שיווק ובנקודות מכירה מובילות.
צילום אימג'ארט

קריספי סטיקס של זוגלובק
החברה השיקה סדרת מוצרים חדשה המיועדת בעיקר לילדים. הכוונה היא למקלונים המבוססים על תירס באחד ועל גזר ובטטה בשני, המצופים בפירורי לחם. זה אומר הרבה יותר פירורי לחם, למשל, בהשוואה לשניצל תירס רגיל, אם זה חשוב לכם. מעבר לכך, טעם מקלוני התירס היה כמו של כל שניצל תירס אחר, ואילו מקלוני הגזר-בטטה היו סבירים בטעם – לא מתובלים מספיק כדי שילדים ייהנו מהם, אך גם לא מעניינים מספיק למבוגרים בבית. אם אתם מחממים אותם בטוסטר אובן כמונו, קחו בחשבון שהם זקוקים להרבה יותר זמן מהכתוב על האריזה כדי להפוך לפריכים (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: הגימיק יותר בצורה מאשר בתוכן, ולמרות שהמוצרים מוגדרים כחטיפים, יש בריאים יותר.
20 שקלים ל-500 גרם. כשרות בד"צ העדה החרדית. להשיג בנקודות המכירה.
צילום זואי

BARBARY של טבעית מוצרים מן הטבע
קטגוריית חטיפי הדגנים/אנרגיה מתרחבת עם מותג חדש, הנותן מענה לצרכנים הנמנעים מגלוטן, כמו גם לטבעונים. מדובר בסדרה של ארבעה חטיפים שונים המכילים כל אחד אחוז גבוה של אגוזים ופירות. חטיף התמרים עם אגוזי מלך ושומשום מלא היה חביב, בעיקר בגלל שהתמרים בו דומיננטיים מדי; כך גם בחטיף השזיפים עם אוכמניות וקוקוס, שם הרכיבי םהונפסים צליחים לתת טוויסט לטעמם הדומיננטי של השזיפים. אהבנו יותר את חטיף הקשיו, אגוזי מלך, חמוציות וסילאן, כמו גם את זה שמשלב אגוזי מלך, שקדים, צימוקים ודבש. קחו בחשבון שקלורית הם מכילים הרבה יותר בהשוואה למרבית המתחרים שלהם בשוק (ללא גלוטן).
בשורה התחתונה: שילובים מאוזנים וטעמים מקוריים.
5.9 שקלים ליחידה, 25-30 גרם; כ-19.9 שקלים לאריזה של 4 יחידות, 110-120 גרם. כשרות פרווה למהדרין בד"צ בית יוסף, ובהשגחת הרבנות אשקלון. להשיג ברשתות השיווק.
צילום אימג'ארט

חמאה בלגית של ויליפוד
יבואנית המזון השיקה חמאה אותה היא מייבאת מבלגיה. החמאה נושאת את שם המוצר כשם המותג, והיא עשויה ללא תוספת מלח. מלבד כל זה, קשה להבחין בהבדלים מהותיים בינה לבין חמאה ישראלית. אותו הטעם שחובבי חמאה יעריכו מאוד. זו נקודת זכות לחמאה הזו, שכן המחיר שלה זול יותר ממחיר החמאה המפוקחת שלנו.
בשורה התחתונה: מצוין לכל מי שזקוק לחמאה ורוצה לשלם עליה פחות ממה שהוא היה רגיל לו.
3.6/7.4 שקלים ל-100/200 גרם. הכשר חלבי באישור הרבנות הראשית בישראל. להשיג בשופרסל וברשתות שיווק נבחרות.

ממרח שוקולד של השחר העולה בשפופרת
באופן עקרוני, שינויי אריזה הם דבר שלא כל כך מעניין אותנו. אנו מתייחסים לזה מעת לעת במדור, אבל מעדיפים לתת מקום למוצרים שהחידוש נמצא בתוכן שלהם ולא באריזה. המוצר הזה קצת שונה מקודמיו, שכן שינוי האריזה מאפשר שינוי לא מבוטל בהרגלי הצריכה. מדובר באותו ממרח ידוע, כמובן, אך השפופרת הנוחה לשימוש מאפשרת לקחת אותו בקלות לנסיעות ולטיולים, וגם כאשר נשארים בבית, קל הרבה יותר לצרוך אותו.
בשורה התחתונה: כדאי להיזהר, כי כך קל ללחוץ את הממרח ישירות לפה.
11.9-13.9 שקלים ל-330 גרם. כשרות הרבנות הראשית חיפה. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות מובחרות.
צילום רוני ברוקס

פירורי לחם ללא צורך בביצה של מאסטר שף
האם אפשר לעשות שניצלים מצופים בפירורי לחם ללא שימוש בביצה? לטענת החברה, המוצר הזה עושה את זה. כל מה שצריך הוא לצפות היטב את השניצל בפירורי הלחם ולהכניס למחבת (וכמובן, גם ירקות, טופו וכו').
אנו עשינו זאת כמה פעמים, וההצלחה, יש לציין, חלקית. פירורי הלחם אמנם נדבקים (הם מכילים, אגב, חלבון ביצה), אך תוספת של ביצה מגבירה את אחידות הציפוי במאכל המטוגן (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אפשר אמנם להסתפק רק בפירורי לחם אלו, אך אנו מעדיפים את השילוב המסורתי.
9.8 שקלים ל-300 גרם. כשרות חתם סופר בני ברק. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות נבחרות.
צילום אפרת אשל

עוגיות יום הולדת של קונדיטוריית לחמי
המאפייה השיקה מוצר חדש האמור להתאים במיוחד לילדים. מדובר בעוגיות מצופות בשוקולד חלב וסוכריות צבעוניות, כך שהן עונות היטב על ההגדרה שלהן – עוגיות יום הולדת. בפועל, המבוגרים ייהנו מהן לא פחות. יש בהן הרבה שוקולד ופחות מזה בצק; הן מכילות אמנם מרגרינה אבל יש בהן גם חמאה; ולמרות הסוכריות (ואולי גם בזכותן), הן עוגיות שוקולד מהטעימות ביותר שטעמנו.
בשורה התחתונה: עד שהמאפייה תוציא גרסה נטולת סוכריות למבוגרים, אל תתנו לילדים שלכם לאכול הכל.
16.9-19.9 שקלים ל-200 גרם. כשרות רבנות נהריה. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות מובחרות.
צילום אפרת אשל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר